איכשהו, למרות היותה בבעלות גרמנית, בנטלי נותרה תמצית הבריטיות. קשה שלא לחשוב על האימפריה הבריטית הדקדנטית למראה מכוניות בנטלי הסופר-דופר-יוקרתיות, מועדון-ג'נטלמנים נייד כולל העץ, העור וריחות הסיגרים היקרים... התדמית הזו זכתה בתערוכת ז'נבה לחיזוק נוסף עם הצגת ה"ברוקלנדס" (Brooklands), קופה חדשה בגודל אקסטרא-לארג' (וזו גם מידת הארנק הנדרש לרוכשה, כמובן). בנטלי לא הציעה קופה בגודל מלא – הקונטיננטל GT נחשבת לבנטלי קומפקטית – מאז הקונטיננטל R קופה שייצורה הופסק ב-2002. את כינוייה מקבלת הברוקלנדס ממסלול המירוצים המפורסם באותו שם, שביוני הקרוב ימלאו 100 שנה לפתיחתו. מסלול ברוקלנדס היה הראשון בעולם עם פניות משופעות והקדים אפילו את אינדיאנפוליס; ומה שיותר חשוב – בזירה זו השיגה בנטלי, באמצעות 'נערי בנטלי' המפורסמים בהובלת וולף ברנאטו, כמה מנצחונותיה הגדולים ביותר. זהו בהחלט שם יאה לקופה החדשה, אשר תיוצר בכמות מאד מוגבלת: רק 550 רוכשים מאושרים יזכו לכבוד להיות בעליה, מה שמבטיח ערך אספנות גבוה בעתיד. מיותר אולי לציין שכל מכונית תיוצר בעבודת יד ועם גימור ואבזור לפי הזמנת הבעלים המיועד. את אותו מספר – כמעט – פוגשים גם במנוע: זהו ה-V8 החזק ביותר שהציעה בנטלי אי-פעם, עם 530 כ"ס מהנפח המוכר של 6.75 ל' (30 כ"ס יותר מאשר בארנאז' העדכנית) ולא פחות מ-107.1 קג"מ בסיוע צמד מגדשי טורבו. עוד נמצא כאן את תיבת ה-6 היל' האוטומטית שקיבלו דגמי הארנאז' העכשוויים, חישוקי "20 תקניים (שבמכונית בגודל כזה כלל לא נראים מוגזמים), מקום לארבעה בלבד (אך עם מרחב-פנים ענק ובנוחות מופלגת, כולל מושבים אחוריים חשמליים), ועיצוב פנים עם נופך ספורטיבי (כמו דוושות אלומיניום).