חמש מכוניות נבחנו בסבב האחרון של מבדקי-הבטיחות האירופיים, ושלוש מהן זכו לציון מירבי של 5 כוכבים: פיאט בראבו וטויוטה קורולה החדשות, והונדה לג'נד. כל חמש הנבדקות צוידו לפחות ב-6 כריות אוויר, עדות לרף-המינימום העולה בתחום אבזור הבטיחות. הקורולה, שנבדקה עם 7 כריות אוויר (כולל אחת להגנה על ברכי הנהג), השיגה את הציון הגבוה ביותר, לאחר שהיתה רחוקה נקודה אחת בלבד מציונים מקסימליים הן בריסוק הקדמי והן בריסוק הצד. ביחד השיגה 32 מ-34 נקודות-ריסוק אפשריות, בתוספת 2 נקודות-בונוס עבור תזכורות חגורות בטיחות. אל ציון הריסוק הגבוה התווספו ציונים נאים של 82% ו-4 כוכבים בהגנה על ילדים, ו-3 כוכבים (64%) בהגנה על הולכי רגל. הבראבו השיגה גם היא 5 כוכבים אך הצטיינה קצת פחות. בריסוק-הצד הושג ציון מקסימלי של 18 מ-18 נקודות אפשריות, אך בריסוק הקדמי איבדה הבראבו 3 נקודות. יחד עם 2 נקודות בונוס השיגה 33 נקודות, אחת פחות מהקורולה. בשאר הסעיפים, לעומת זאת, הושגו ציונים נמוכים יותר: 3 כוכבים בהגנה על ילדים ושניים בהגנה על הולכי רגל. הלג'נד היא מכונית היוקרה היפנית השניה בלבד שנבחנת ב-NCAP (אם מתעלמים מהטויוטה קאמרי שנבדקה ב-1998), אחרי הלקסוס GS שהשיגה 5 כוכבים ב-2005. למרות ציון ריסוק של 5 כוכבים וציונים גבוהים גם בהגנה על ילדים (4 כוכבים) והולכי רגל (3 כוכבים), איכזבה מעט הלג'נד כאשר איבדה נקודה בריסוק הצד ועוד 3 נקודות בריסוק הקדמי. ללא 3 נקודות הבונוס שקיבלה בעבור תזכורות חגורות בטיחות לא היתה זכאית ל-5 כוכבים. גם בהונדה CR-V התברר כי הריסוק הקדמי הוא היום הבעייתי יותר עבור היצרנים. ה-CR-V השיגה 33 נקודות כלליות, בדיוק כמו הלג'נד, אך ציון הריסוק הקדמי שלה היה רק 12 נקודות מתוך ה-16 האפשריות – וזה נקודה אחת פחות מהמינימום המאפשר הענקת 5 כוכבים. בהגנה על ילדים הושגו 4 כוכבים ועל הולכי רגל – 2 כוכבים. המיצובישי אאוטלנדר השיגה בדיוק את אותם ציוני-ריסוק כמו ה-CR-V, דהיינו 18 מ-18 בריסוק הצד ו-12 מ-16 בריסוק הקדמי, וגם אצלה זה הספיק לציון ריסוק כללי של 4 כוכבים. ציון הילדים הוא 3 כוכבים, והולכי רגל – 2 כוכבים.