נפלאות הן דרכי החשיבה הפתלתלות של אנשי שיווק. אותם המוחות שהחליטו לשנות את השם 'בורה' וללכת באופן גלובלי על הכינוי האמריקני ג'טה, החליטו עכשיו כי גרסת סטיישן על בסיס אותה פלטפורמה לא תוגדר כג'טה-סטיישן, אלא דווקא כגולף סטיישן (או ואריאנט, בפולקסווגנית). למה? לאותם אנשי שיווק הפתרונים. על כל פנים, הסטיישן החדשה תוצג בז'נבה החל מיום ג' הבא, חמושה בתא מטען גדול (690 ל') או ענק, אם מקפלים את המושבים האחוריים (1,550 ל'). ומה מערכת היחסים בין הגולף ואריאנט לגולף פלוס? אל תשאלו אותנו, אנחנו לא טובים בשיווק. היצע המנועים, אגב, יכלול גרסה חדשה וחלשה יותר של מנוע ה-1.4 TSI, עם 120 כ^ס. פרט לכך אין חדשות של ממש בצד המכני. ואם המכונית הזו משעממת אתכם כמו שהיא משעממת אותנו, אפשר להתנחם בכך שהילדים הכלואים בפנים יוכלו להציץ החוצה דרך גג-הזכוכית הפנורמי ולהבין איזה עולם הם מפסידים בחוץ.