בתערוכת ז'נבה יהיה לפחות חידוש עולמי אחד, גם אם לא בדיוק מהסוג שיהפוך את שוק הרכב הישראלי (או איזה שהוא שוק רכב) על פיו. דונקרוורט, חברה המתמחה בייצור מכוניות ספורט חד מימדיות – ופתוחות – תציג לראשונה מאז הוקמה לפני 30 שנה מכונית סגורה בייצור סדרתי, עד כמה שאפשר לקרוא לייצור חמישים יחידות בשנה ^סדרתי^. המכונית המדוברת היא ה-D8 GT, גרסת קופה ל-D8 הפתוחה. אלא שאנשי החברה נזעקים מיד להבהיר כי מדובר ביותר מאשר גג שהושלך כלאחר יד על פדחתה של ה-D8. גג סיבי הפחמן (מתכנונה וייצורה של GE plastics, וזו כבר הפעם השנייה השבוע שאנו נתקלים בחברה זו) העלה את קשיחות השלדה ב-25%, מה שדרש שינוי במתלים. בנוסף, הורחב המפשק מלפנים ומאחור ובתי הגלגלים הוגדלו כדי שיוכלו להכיל חישוקי ^17. התוצאה, כך החברה, היא מכונית זריזה ומהנה יותר לנהיגה ו – אללי – בטוחה יותר... למען האמת, אנשי החברה מצטטים את נושא הבטיחות כאחד המניעים העיקריים לתכנון הדגם החדש – אף חלקה לא בטוחה עוד מפני ה^בטיחות^. מעבר לשינויים המכניים (שלא מעמיקים עד ליחידות ההנעה, אלו עדיין מבית אודי, ועדיין מציעות 180, 210 או 270 כ^ס) יש גם שינויי עיצוב (מעבר לגג, כמובן) – פנסי קסנון תוחמים חרטום מעוגל יותר (שמכיל מצנני שמן ומים חדשים) והזנב קיבל שינויים לשיפור האירודינמיות. אם סגנון הרטרו קוסם לכם, והחלטתם שסתם 911 היא המונית מדי, דעו כי על אקסלוסיביות יש לשלם – מחיר המכונית יעמוד על 90,000 יורו לפני מיסים (מה שהופך ל-145,000 יורו אחרי מיסים בהולנד – מתברר שלא רק אצלנו יש מיסוי גבוה על מכוניות...).