האמנם מכינה לנו חטיבת קרייזלר הפתעה קטנה ושובבה דרך מותג דודג', חוד החנית העכשווי בתכנית כיבוש העולם שלה? בעוד פחות מחודש, עם פתיחת תערוכת ז'נבה, תניח דודג' עוד נדבך בפריצתה החוצה מגבולות ארה"ב: ה-Demon (שד), מכונית הנעה-אחורית דו-מושבית פתוחה אשר נראית כתשובה ישירה לרודסטרים של ג'נרל מוטורס, פונטיאק סולסטיס וסאטורן סקיי (וכמובן אופל GT, ולא נשכח את האמא של כולם, המאזדה MX-5). בהודעה לעיתונות מתייחסים אנשי דיימלר לדימון כאל אחות קטנה לוייפר ומגדירים את הרודסטר החדשה – בהסחפות יחצ"נית אופיינית – כ"מכונית חלום ברת השגה". בשלב זה הדימון מוגדרת כקונספט אך למעט חישוקי "19 נראית מוכנה ומזומנה לייצור. מבחינת המפרט היא נראית דומה עד כדי זהות לדגמי GM: אורך כללי 3.97 מ' (סולסטיס ושות': 4.00 מ'), בסיס גלגלים 2.43 מ' לעומת 2.415, גובה 1.315 לעומת 1.275, רוחב 1.74 לעומת 1.81. גם המנוע דומה – 2.4 ל' 4 ציל' עם 172 כ"ס (המנוע ה"עולמי" שמשמש במשותף את קרייזלר, יונדאי ומיצובישי), בעוד הגרסאות הבסיסיות של GM מקבלות מנוע 2.4 ל' עם 180 כ"ס. כנגד גרסאות-ה-2.0 ל' טורבו של אופל, פונטיאק וסאטורן, בעלות 265 כ"ס תוכל דודג' להוסיף בעתיד גרסת SRT-4 מוגדשת. בקאליבר זה נותן 300 כ"ס מכובדים. בקיצור, היעד ברור, הכוונות לייצור סדרתי לא מוצהרות אך נראות סבירות, ואנחנו כמובן מאד בעד כל צעד שיגדיל את היצע הרודסטר-הנעה-אחורית בעולם.