בלב אנשי השטח ברחבי העולם שמורה פינה חמה לסדרה 70 של טויוטה. אצלנו ובשאר אירופה הופסק שיווקם של הכלים הקשוחים הללו, אך בפינות שונות של שאר העולם הם עדיין נמכרים, שומרים אמונים למאפיינים של פעם: מכניקה חסונה ובסיסית, אפס אלקטרוניקה, פשטות ושרידות. ויש אפילו חידושים. בתערוכת בריזביין שבאוסטרליה אשר נפתחה בסוף השבוע האחרון נחשפה גרסה מחודשת של הסדרה. מעבר לשינויי עיצוב קלים והרחבת מפשק הגלגלים, השינוי המרכזי הוא מנוע V8 טורבו-דיזל, הראשון אי-פעם של טויוטה. פרטים של ממש לא נמסרו, אך אפשר להמר כי אין מדובר כאן במילה האחרונה של הטכנולוגיה – זה פשוט מנוגד לתפיסה של הכלים הללו: המנוע, בנפח 4.5 ל', מוציא רק 204 כ"ס (לשם השוואה, מנועי V8 דיזל של אודי, ב.מ.וו ומרצדס בנפחי 4.0-4.4 ל' מוציאים מ-300 כ"ס ומעלה. הספק גבוה הוא ממילא לא הענין במנועי סדרה 70, אלא מומנט שופע ואמינות מוחלטת. השיווק בפועל יחל בחודש מרץ, ומן הסתם נדע עד אז עוד פרטים.