שמונה חודשים אחרי הצגת הדור החדש של הטנדרים מתוצרתה, מתחיל יבוא ה-BT50 של מאזדה לארץ, ומציע הספק גבוה משמעותית וחשוב יותר – תיבה אוטומאטית. המנועים החלשים יחסית של הדגם הקודם הוחלפו ביחידות הנעה חדשות, כאשר ה-BT50 יוצע בארץ עם שני מנועי דיזל בעלי הזרקת מסילה משותפת, הראשון בנפח 2.5 ל' מספק 143 כ"ס ומומנט של 33.6 קג"מ והשני בנפח 3.0 ל' מספק 156 כ"ס ו-38.7 קג"מ. המנוע החלש יותר יוצע בהנעה כפולה או אחורית בלבד עם תיבות ידניות ואוטו' בעלות חמישה יחסי העברה. המנוע החזק ישודך לתיבה אוטו' בלבד (5 היל' גם כן) ויספק את הכוח לארבעת הגלגלים. המתלים לא שונו מהדגם הקודם וגם כאן נמצא עצמות עצה כפולות עם מוט פיתול מלפנים וסרן חי וקפיצי עלה מאחור. מידותיו של הדגם החדש מעט גדולות יותר בהשוואה לקודם עם אורך של 507.5 ס"מ (מול 500 ס"מ) לדגמי ה-4X4 ו-517 ס"מ (מול 513.5) לדגמי ה-2X4, והוא מצטיין בכושר העמסה מכובד – 1130-1138 ק"ג, בהתאם לגרסה – למיטב זיכרוננו הנתון הגבוה בקטגוריה. האבזור הבטיחותי לא מרשים – זוג כריות אוויר כסטנדרט וזוג נוסף בחלק מן הדגמים. מערכת בקרת יציבות איננה מוצעת, גם לא כאופציה. הדגם החדש יהיה יקר יותר מהדגם המוחלף, אם כי לא בהפרש גדול – מ-154,000 ש"ח (כולל מע"מ) לדגם ה-2X4 2.5 ל' ידני (146,000 ש"ח לדגם הנוכחי), דרך 174,000 ש"ח לדגם ה-4X4 הידני (163,000 ש"ח כיום) ועד ל-192,000 ש"ח לדגם ה-4X4 3.0 ל' אוטו', כך שתוצרת מאזדה תמשיך לקרוץ למי שמחפש מחיר זול.