אנשי ליגות הניווט הקימו עמותה שתדאג להם למסגרת בחוק המוטורי ביום שני בערב, ה-30/10 התקבצו כ-80 משתתפים בליגות הראלי-רייד במוסך טריפנט במושב רנתייה לדון באופן הפעולה להסדרת התחום במסגרת חוק הספורט המוטורי. הסיבה לכינוס ברורה – פעילות המשטרה המוגברת נגד ליגות הניווט, ומה שנראה כמו אור אמיתי בקצה מנהרת חוק הספורט המוטורי (למרות שלקצה הזה יש נטיה מייאשת להתרחק פתאום כל פעם שהוא נראה בהישג יד). הנקודה על הפרק לא היתה האם צריך לפעול – היה ברור לכולם שלאנשי ליגות הניווט יש את העבודה הרבה ביותר לפניהם, משום שניסוח החוק כולל שורה ארוכה של ^מוקשים^ בתחומים הרלבנטיים לאנשי הליגה – שהמשמעותיים בהם הם תחרות עם רכב בעל רישוי רגיל ובעיית הדרישות ממסלול למרוץ. למתכנסים נותר רק להחליט האם לנהל את צעדיהם מתוך עמותה קיימת, למשל עמותת נהגי המרוץ בישראל (IRDA), או לפתוח עמותה משלהם. בסופו של דבר גברו טיעוני הצרכים השונים והחשש להיבלע בתוך גוף קיים על פני טיעוני יתרון הריכוזיות והחשש מהבירוקרטיה הכרוכה בהקמת עמותה, ועמותת ה^ראלי רייד^ יצאה לדרך. העמותה מאגדת בתוכה את כל העוסקים בתחרויות הניווט, כולל אופנועים וטרקטורונים. באותה הזדמנות, ובשל לוח הזמנים הצפוף (הצעות התקנות, שמוזגות תוכן לתוך הכלי הריק שנקרא חוק הספורט המוטורי, צריכות להימסר בתוך שבועות ספורים) נבחרו גם אנשי הוועד של העמותה: אריה פאהן , עו^ד ברוך טולדנו ,גל שחם, ניצן שקל, ויקו אסולין, ארז אברמוב, לירן סברוב ,נמרוד מלר ואופיר לוק. נציג כמעט לכל דור וקטגוריה בתחרויות. לפרטים נוספים והרשמה אפשר לפנות לאריה ב[email protected]