פעם, החיים היו פשוטים. דודג' הייתה מכונית אמריקאית, מיוצרת באמריקה ומיועדת לאמריקאים. היא נקראה דודג' על שם משפחתם של שני אחים אמריקאים, תאומים זהים, בעלי כישורים טכניים מעולים. אלו, יצרו חלקים ששימשו את פורד בייצור מודל טי המפורסם שלו, עד שהחליטו שהם עצמם יכולים לעשות עבודה טובה יותר והקימו מפעל לייצור מכוניות משל עצמם - דודג'. כשמתו האחים, העניינים התחילו להסתבך. דודג' נקנתה על ידי מר קרייזלר, שאחרי תקופה קצרה החליט לקרוא לחברה על שמו ולא על שמם, כך נולד מותג חדש – קרייזלר. אבל האמריקאים אהבו את הדודג' שלהם, וכך יוצרו מכוניות דודג' בחברת קרייזלר. העניינים הסתבכו עוד יותר כשקרייזלר מוזגה (יש אומרים נבלעה) עם הענק האירופאי – דיימלר-בנץ ונולדה דיימלר-קרייזלר, וזו החליטה להחזיר לחיים באירופה את מותג דודג', שזנח את היבשת שנים קודם לכן. לטובת החזרה ליבשת הישנה החליטה דודג' לייצר מכונית יעודית, ולא לנסות לשלוח שוב אל מעבר לאוקיאנוס מכוניות בטעם אמריקאי. כך נולדה הקאליבר, המונעת ע^י ^מנוע עולמי^ – world engine – מנוע מפיתוח משותף של מיצובישי היפנית, יונדאי הקוריאנית ודיימלר-קרייזלר הגרמנית-אמריקנית. היום, בשעה טובה, הושקה הקליבר בישראל ומיועדת להתחרות בפלח המשפחתיות הגדולות. על בסיס הגלגלים הקצר (263.5 ס^מ – בטריטוריה של מכוניות משפחתיות) אמור לפצות ממד הגובה (153.5 ס^מ והרוחב (180 ס^מ). המשקל דווקא שייך ועוד איך לטריטורית המשפחתיות הגדולות – עד 1.5 טון – אבל מנוע 2000 סמ^ק המפתח 152 כ^ס אמור להיות מסוגל להתמודד אתו. במחיר של 150.000 ש^ח לגרסה הזולה אך מאובזרת היטב, היא מתמקמת בתחתית קשת המחירים של המשפחתיות הגדולות (אבל מעט מעל המשפחתיות עם מנועי 2 ל') , ולזכותה עומד עיצוב שונה וייחודי. היבואן מקווה למכור כ-500 מכוניות לשנה – כמעט כמו מכירות כל מותג קרייזלר.