הסילבראדו של שברולט נמצא על הגבול שבין משאית קלה וטנדר מגודל. הצורה הכללית, עם תא מנוע בולט קדימה, מזכירה טנדר, אבל המשקל הכללי עובר בהרבה את גבול ארבעת הטונות, ולכן רשמית הוא מוגדר כמשאית. עכשיו מצטרפת למבחר המקומי גרסת סינגל-ג'אנט (משמע גלגלים בודדים על הציר האחורי, ולא צמד גלגלים בכל צד), או SUT בלשון UMI, שמציעה מראה ^טנדרי^ יותר, ממד רוחב צר יותר וכמובן – כושר העמסה נמוך יותר (אם כי עדיין גבוה משמעותית משל טנדרים ^רגילים^ – 1,300 ק^ג). אבל היתרון העיקרי של הגרסה החדשה הוא המחיר – 200,000 ש^ח לפני מע^מ (כ-10,000 ש^ח פחות מאשר גרסת הדאבל-ג'נט המקבילה), כאשר הגדרת הסילברדו כמשאית גוררת עימה יתרונות שרואי החשבון יעריכו – שווי שימוש 0, הכרה במע^מ ועוד. גרסה זו תמשיך להציע את התכונות המוכרות של הסילברדו המוכרים – מנוע חזק (גם עבור משאית...) עם 360 כ^ס, תיבה אוטומאטית בת שישה הילוכים, תא כפול והנעה כפולה.