רנו מוסיפים למבחר דגמי המגאן גרסה חמימה, לגישור הפער בין הגרסאות הרגילות למגאן ספורט. הגרסה החדשה תקרא מגאן GT, ותוצע עם שני מנועים מוגדשים בנפח 2.0 ל' – בנזין ודיזל. הראשון מספק 165 כ"ס ו-27.5 קג"מ, השני 150 כ"ס ו-34.7 קג"מ ושניהם משודכים לתיבת הילוכים ידנית בלבד בעלת שישה יחסי העברה. גרסת הבנזין מגיעה ל-100 קמ"ש ב-8.3 ש', לא פורסמו נתונים לגבי גרסת הדיזל. מלבד המנוע זכו גם המתלים לשינויים לטובת שיפור היכולת הדינאמית – המוטות המייצבים הוחלפו לקשיחים יותר והקפיצים לקשים יותר ב-24% והרכב הונמך ב-10 מ"מ. כמו כן בוצעו שינויים בהגה החשמלי ובמערכת ה-ESP, כך שיתאימו יותר לגרסת ה-GT. מבחינת המראה נבדלת המגאן GT מהדגם הרגיל בספויילר אחורי, מפלט כפול במרכז הפגוש, גריל עם כרום, חישוקי "17, תגי GT, מושבים והגה ספורטיביים, דוושות אלומיניום ועוד. המגאן GT תוצע בגרסת שלוש וחמש דלתות ותגיע לייצור עוד השנה.