בדרך כלל, סטיישן היא לא יותר מאשר סדאן סגורת-זנב, כשהבונוס העיקרי הוא הגדלה ניכרת של נפח תא המטען וגישה נוחה אליו. אבל רנו נקטו בגישה אחרת עם הדאצ'יה לוגאן MCV החדשה המוצגת לראשונה בתערוכת פריז. הלוגאן MCV היא מעין יצור-כלאיים, מיזוג בין סטיישן למיניואן (ואפשר גם לראות בו סממנים עיצוביים מסוימים של מסחרית מוארכת): בסיס הגלגלים – שבלוגאן סדאן הינו מכובד למדי גם כך – הוארך ב-27 ס^מ תמימים ומגיע ל-290.5 ס^מ תמימים. גם הגובה קיבל תוספת ניכרת ומגיע ל-1.64 ס^מ, תוספת של כ-12 ס^מ. התוצאה כבר כאן היא גידול משמעותי ביותר בקיבולת תא הנוסעים, וזו מנוצלת היטב כדי להציע מקום ל-7 נוסעים עם שורת מושבים שלישית, מרווחת דיה לנוסעים בגובה עד 1.90 מ' לדברי רנו.
למרות הממדים המכובדים הללו שוקלת הלוגאן MCV לא יותר מ-1,245 ק^ג בגרסתה הכבדה ביותר (מנוע דיזל, 7 מקומות). גרסאות 7 מושבים מוצעות כאופציה, ולא עם מנוע הבנזין 1.4 ל'. נפח המטען בגרסת ה-5 מקומות הוא 700 ל', בגרסת 7 מקומות – 200 ליטרים. פרט לכך זהו אותו מתכון המותאם במיוחד למדינות מתפתחות: מפרט פשוט וקשוח, מנועי בנזין 1.4 ל' 75 כ^ס ו-1.6 ל' עם 90 או 105 כ^ס, ודיזל 1.5 ל' עם 70 כ^ס, מרווח גחון גדול כדי לאפשר נסיעה בדרכים משובשות, ואבזור בסיסי מינימלי (הלוגאן 1.4 ברמת האבזור הנמוכה אינה כוללת הגה-כוח וגם לא מזגן, אפילו לא כאופציה!).
עד עתה לא יובאה הלוגאן לישראל אבל הגרסה החדשה מציעה אופציה מעניינת ליבואני רנו: אם היא תגיע לכאן תהיה זו כנראה אופציית ה-7 מושבים הזולה ביותר בשוק, וזה בהחלט עשוי לקסום לשכבות מעוטות-יכולות ומרובות ילדים. זאת למרות שגם עתה אין בהיצע ולו תיבה אוטומטית אחת לרפואה.