ליצרניות הרכב הצרפתיות אין עדיין רכבי-פנאי של ממש (אלא אם מתיחסים לגרסאות הנעה-כפולה של סניק, ברלינגו או קנגו כאל רכבי פנאי), אבל המצב הזה עומד להשתנות. רנו מתכוונת להתחיל ולשווק רכב פנאי משלה במחצית הראשונה של 2008, ובינתיים הציגה בפריז את ה'קולאוס' (Koleos) – רכב-קונספט שאינו נראה רחוק יותר מדי מייצור סדרתי (למעט חישוקי ^19 בלתי נמנעים), ואשר עיצובו אמור לבשר על זה של גרסת הייצור. הקוליאוס בעל ממדים בינוניים, באזור של טויוטה ראב4/הונדה CR-V ושות', עם אורך כללי של 4.52 מ', רוחב של 1.89 מ' וגובה של 1.70 מ'; הוא יושב על פלטפורמה חדשה לגמרי שפותחה בסיוע סמסונג בקוריאה, עם מנוע קדמי רוחבי והנעה היודעת לשלח עד 100% מהכוח קדימה ואחורה לפי הצורך (ויש גם מוד הנעה קדמית בלבד). המנוע הוא טורבו-דיזל 2.0 ל' עם 180 כ^ס, יחד עם תיבה ידנית 6 הילוכים. מרווח גחון סביר של 20 ס^מ ומיגון אלומיניום תחתון בחזית הגחון ומאחור מראים כי יכולת שטח כלשהי עומדת על הפרק, וגם המחוונים בתא הנוסעים מרמזים על כך: אלו כוללים מד לחץ אטמוספירי, מצפן, ומדי גובה ושיפוע.