סדנת ABT הגרמנית מתמחה בשיפור כלי-רכב מקונצרן VW, כל שהוצאת קיט מלא לאודי TT החדשה היה צפוי, ורק הזריזות מפתיעה. בצד הטכני מציעה ABT לרוכשי ה-TT 3.2 ל' להוסיף מגדש-על שבתוספת שינויים נוספים מעלים את הספק המנוע מ-250 כ^ס ל-355 כ^ס. התאוצה ל-100 קמ^ש מתבצעת ב-5.1 ש', שמונה מאיות מהר יותר מהמקור. למי שרוצה משהו עדין יותר מוצעת גם גרסה עם 310 כ^ס ^בלבד'^. המנוע השני בהיצע, ה-TFSI בנפח 2.0 ל', חביבם של המשפרים בזכות העובדה שהוא מגיע מוגדש כבר מן המפעל, מספק ב-TT 200 כ^ס שהופכים בעזרת ABT ל-270 כ^ס, או 240 כ^ס, בהתאם להחלטת הלקוח. ואיך אפשר בלי הצד הויזואלי, הסדנה מציעה ללקוח קיט הכולל גריל ופגוש אגרסיבי מלפנים, מאחור תמצאו ספויילר אחורי צנוע יחסית, דפיוזר וארבעה מפלטים נוצצים. מהצד קשה לא להבחין בחצאיות ובעיקר בחישוקי ה-^19 עם צמיגי 255/35. בנוסף מוצע קיט מתלים מלא כדי לשפר את ההתנהגות, ורק נושא הבלימה לא זוכה להתייחסות, לפחות בתיק העיתונות.