אלו הנתונים – 480 כ"ס, 3.9 ש' ל-100 קמ"ש (3.7 ש' באוטומטית) ומהירות סופית של 310 קמ"ש. אבל כנראה שמשהו חסר למישהו, כי אם לא, איזה סיבה יש ל-9ff (הסדנה הגרמנית המתמחה בשיפורים לרכבי פורשה), לשפר את ה-911 טורבו החדשה? הסיבה, כפי שמסביה זאת החברה, היא שעבור חובבי הביצועים "יותר מדי כוח, זה פשוט לא מספיק". האמת? נכון... אז 9ff מציעה לכם שלוש אופציות. הראשונה כוללת מערכת פליטה משודרגת הכוללת ממירים שונים ושדרוג תוכנה, מספיק בשביל להעלות את ההספק ל-535 כ"ס. התאוצה למאה קמ"ש נשארת זהה (אלוהים יודע איך) אבל המהירות הסופית מעט גבוהה יותר ועומדת על 323 קמ"ש. החבילה השניה מוסיפה גלי זיזים שונים וההספק עולה ל-560 כ"ס והתאוצה ל-100 קמ"ש מתבצעת במאית שניה מהר יותר (3.6 ש'). ולסיום האופציה השלישית. 640 כ"ס, 83 קג"מ (מול 63.2 קג"מ בסטנדרטית) אלו מושגים על ידי מספר שינויים כאשר העיקרי מבניהם הוא החלפת צמד המגדשים בזוג מגודל יותר. 100 קמ"ש מושגים תוך 3.5 ש' בדרך למהירות מרבית של 340 קמ"ש. 9ff טוענים לאמינות מעולה גם לאחר השיפורים. אנחנו, צנועים שכמונו, נסתפק גם ב-911 טורבו סטנדרטית או אפילו ב"סתם" 911 חדשה.