מידע ראשוני שהגיע למערכת ^אוטו^ חושף כי בתערוכת פריז הקרובה תזכה הסראטו למתיחת פנים שתכלול טיפול באחת מהנקודות החלשות של המכונית, תרתי משמע – מנוע חדש וחזק משמעותית. את מנוע ה-1.6 ל' שמשרת את הסראטו (כמו גם מכוניות נוספות של קונצרן יונדאי-קאיה) יחליף מנוע חדש לחלוטין, בן למשפחת ה^מנועים העולמיים^ החדשה של יונדאי (שפותחה בשיתוף מיצובישי ודיימלר-קרייזלר). המנוע החדש יציע 122 כ^ס, לעומת 105 של המנוע הנוכחי, ולמרות שאין עדיין נתוני מומנט, תזמון משתנה לשסתומי היניקה והפליטה אמור לפתור את בעית זמינות הכח. המנוע לא יהיה החידוש העיקרי במערכת ההנעה – תיבת ההילוכים תזכה לתפעול בסגנון ^טיפטרוניק^, אם כי לא יעשו בה שינויים מכניים כלשהם. שאר השינויים כוללים שינויי עיצוב קלים לזנב וקרוב לוודאי גם שינויים בפנסים ובגריל, במיטב המסורת. ואיך תשתלב הסראטו עם ה-Ceed החדשה שתוצג אף היא בפריז? ככל הנראה היבואן המקומי יפתור את הבעיה על-ידי הגדרת הסראטו כ^משפחתית סדאן^ בעוד הסיד תהיה ה^משפחתית האצ'בק^ – צעד שהולך והופך לפופולארי בקרב יבואנים שונים, ראו ערך טויוטה והונדה, למשל. מחירים לדגמים החדשים עדיין אין, אולם הם לא צפויים להשתנות בצורה משמעותית, וככל הנראה מחיר הסיד יהיה דומה מאוד לזה של הסראטו, או מעט גבוה יותר.