סובארו השיקה בימים אלו את דגמי 2007, עם אתגר מסוים לאנשי המכירות שלה. כל יבואן שרוצה למכור במאסות, בין אם לשוק הפרטי או לשוק המוסדי, יודע שחייבת להיות לו "משפחתית 1.6 אוטומטית" במחיר תחרותי, וזאת בדיוק הבעיה של יפנאוטו יבואנית סובארו בשנה הקרובה. המתמודדת שלה בפלח זה היא האימפרזה, שמנועה הוקטן השנה מ-1600 סמ"ק ל-1500 סמ"ק. תוך כדי הדיאטה, צובר המנוע הזה נקודות זכות רבות: הספקו עולה ל-105 כ"ס (בכך הוא מיישר קו עם נתון ההספק המקובל בקטגוריה), רצועת הכוח התרחבה וצריכת הדלק השתפרה בשבעה אחוזים. הכול כמובן לפי נתוני היצרן. יפנאוטו תצטרך לעמול קשה לשכנע את הצרכן הישראלי השמרן לוותר על 100 סמ"ק. היא תשתמש, מן הסתם, בנתונים של מבחני הבטיחות של IIHS האמריקאים, שם זכתה האימפרזה למדליית זהב ב-2006 ובאופציית הסטיישן הייחודית כמעט, שתוצע עם תיבת הילוכים אוטומטית וידנית. ברור שרפליקות הראלי הכחולות (STi ו-WRX) יוסיפו להיות מושכות מבטים ומקדמות מכירות. בנוסף הציגה יפנאוטו 4B מתוחת פנים. המתיחה מתבטאת בגריל אגרסיבי מלפנים (שאמור לצייר את הפנים החדשות של סובארו), ושינויים בעיצוב הפנסים הקדמיים, הפגוש ומראות הצד. עוד מציגה המכונית לראווה חישוקי "17 נאים למראה. עם הנעה כפולה ומנוע 2 ליטר חזק (165 כ"ס), תמשיך ה-4B להיות אופציה מעניינת בקטגורית המשפחתיות הגדולות. הדגםspec b עם מנוע 3 ליטר (245 כ"ס), מקבל גם מערכת המכונה SI, המאפשרת שלושה מצבי עבודה לתיבת ההילוכים – ספורטיבי, ספורטיבי חד ואינטליגנטי (חסכוני). בדגם זה מותקנת גם מערכת שליטה על ההילוכים מההגה. דגם האאוטבק הסטיישני, מקבל השנה כיול מתלים רך יותר לטובת נוחות הנסיעה. הפורסטר מגיעה ללא שינוי, אך עם כתר "המנוע הטוב ביותר" בו זכה מנוע ה-2.5 ל' טורבו במסגרת תחרות מנוע השנה בנפחים 2-2.5 ל'.