הונדה ואקורה (חטיבת היוקרה של הונדה) שלחו ללקוחותיהם עלון מידע בלמעלה ממיליון עותקים שהכיל מידע מגוון ומספרי טלפון שימושיים, בניהם קו חם של החברה הממשלתית בנושא בטיחות בדרכים. אך לצערה הרב של הונדה בוצעה טעות הדפסה באחת הספרות של מספר הטלפון של החברה והמחייגים הגיעו אומנם לקו חם, אבל בנושאים אישיים ובנימה יותר אינטימית, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים, שניסה לשכנע אותם להתקשר למספר אחר ולקבל שירות אישי יותר תמורת 99 סנט לדקה. לקח כשנה מרגע הוצאת העלון הראשון ועד שהונדה גילו את הטעות ואנחנו תוהים למה לקח כל כך הרבה זמן ללקוחות החברה להודיע להונדה על הטעות.