בחג השבועות נערך הסיבוב השלישי של ליגת 'יונדאי אקסטרים' לעונת 2006. האירוע נערך במתחם אספיר בתל-עדשים, במסגרת אירוע 'יונדאי ואספיר אקשן' המסורתי – מה שהביא קהל רב לתחרות. מיקי יוחאי הכין מסלול מכשולים מלאכותי שעמד בסימן בוץ טובעני שהקשה מאד על המתחרים. הבעיה לא היתה צליחת מכשולי הבוץ עצמם, אלא שלוליות-בוץ עמוקות בתחתית העליות אשר מנעו לקיחת תנופה מצד אחד, ומצד שני – הורידו את האחיזה לרמה אפסית. בשל כך, מכשולים שהיו פשוטים יחסית בתנאים יבשים הפכו לקשים עד בלתי עבירים. אפילו רכבי האקסטרים לא ליקקו דבש וחלקם נאלצו להרים ידיים בחלק מהמכשולים. בשל רמת הקושי סבל האירוע מפרקי זמן מתים ארוכים, בהם הקהל חוזה בעיקר בג'יפים תקועים במקומם. שילוב של דרישות תמרון צפוף בחלק מהמכשולים יחד עם שיפועי צד גרם לאי-אלו התהפכויות: שניים ממתחרי האדוונצ'ר התהפכו על צידם, כולל שי שמעוני בצוות גתוס-כל גדר שעד אותו שלב התמודד על הובלת התחרות. הדיסקברי של שי נאלץ להגרר החוצה מהמכשול ולא המשיך להתחרות. ואילו ה'ראשן' של ברוך טולדנו הגדיל לעשות והתהפך על גבו בשלבי הסיום של האירוע, וחולץ לאחר פרק זמן ארוך. אבל בקטגוריה הבכירה היה זה, שוב, גיא רפאל וצוות פרוג'יפ/פרינטר-סנטר – שהתייצב עם רכב שנבנה מחדש לקראת התחרות – אשר היה משכמו ומעלה וניצח בפער עצום. התצורה החדשה, עם מנוע שעבר אחורה, הוכיחה את עצמה והצוות הבטיח את נצחונו עוד לפני המכשול החמישי והאחרון, ויכל לוותר עליו – אבל כדי לתת הצגה לקהל (המועט שנותר בשלב זה) הסתער גם עליו, כשגיא נותן הפעם לאילן שושה את ההגה. הנצחון השלים רקורד של 100% הצלחה בעונה הנוכחית לצוות פרוג'יפ, שלמעשה הבטיח לעצמו את הזכיה בתואר כאשר נותר עוד סיבוב רביעי ואחרון. רגע, סיבוב רביעי? ובכן מיקי יוחאי הפתיע כאשר החליט לקיים בכל זאת את סיבוב הדיונות שבוטל קודם לכן. התחרות תתקיים באיזור יבנה בעוד כחודש – תאריך סופי טרם נקבע. על כל פנים, הפער בדירוג המצטבר בין צוות פרוג'יפ לצוות IRT במקום השני עומד כעת על 7 נקודות; עם ארבעה צוותים בלבד בקטגוריית האקסטרים, השתתפות בסיבוב האחרון מבטיחה מינימום של 6 נקודות למקום הרביעי. גם נצחון ל-IRT בסיבוב האחרון לא יאפשר לקבוצה לסגור את הפער. למקום השני הגיע ברוך טולדנו, למרות ההתהפכות, עם ה'ראשן' הקטן ויוצא הדופן. צוות IRT עם הטראקאן-אקסטרים סיים שלישי, הפעם עם יוחאי, אחיו של עידו כהן (ששהה בחו^ל), מאחורי ההגה. ההופעה של הצוות היתה פושרת בהחלט, בעצם כמו העונה כולה. עידו בודאי ירצה לתקן את הרושם בסיבוב הדיונות המסכם. אבל האכזבה הגדולה ביותר שייכת לקבוצת פרוייקטים 4x4, אלופת העונות הקודמות, עם עוד תוצאה גרועה בהמשך לעונת 2006 נוראית שהקבוצה תעדיף לשכוח. איציק מיני וחבריו דורגו במקום רביעי ואחרון, לאחר שפרשו באמצע היום בשל חילוקי-דעות על השיפוט – התנהגות שעל הסף נראית מאד בלתי-ספורטיבית ומפתיעה. בקטגורית האדוונצ'ר היו אלו השחקנים הביתיים, צוות אספיר קופר עם צחי כפרי מאחורי ההגה, שהצליחו לצבור את מספר הנקודות הגבוה ביותר. למקום השני הגיע צוות ניר עם הנהג שמעון ראובן, שאף קטף את המקום הראשון בקטגוריית אדוונצ'ר צ'אלנג'. למקום השלישי הגיעה הסופה השניה של אספיר, צוות אספיר-מירס עם הדר זוהר. עוד ראוי לציון צוות מוסך מוני, שהחליט לקפוץ לבקר בליגת האקסטרים לאחר סיום ליגת הקרוס-קאנטרי בה השתתף. הצוות הצליח להביא את הפטרול הצהוב-זועק שלו למקום הרביעי והמכובד. תוצאות סיבוב 3 אקסטרים 1. צוות פרוג'יפ/פרינטר-סנטר/גיא רפאל – 2480 נק' 2. ברוך טולדנו – 1505 נק' 3. צוות IRT/יוחאי כהן – 1195 נק' אדוונצ'ר 1. צוות אספיר קופר/צחי כפרי – 2030 נק' 2. צוות ניר/שמעון ראובן – 1895 נק' 3. צוות אספיר מירס/הדר זוהר – 1725 נק' אדוונצ'ר צ'אלנג' 1. צוות ניר/שמעון ראובן – 1895 נק' 2. צוות גתוס/כל גדר – 1300 נק' 3. צוות ניר/אלי שחר – 1195 נק' דירוג מצטבר (אחרי 3 מ-4 סיבובים) אקסטרים 1. צוות פרוג'יפ/פרינטר-סנטר – 36 נק' 2. צוות IRT/עידו כהן – 28 נק' 3. ברוך טולדנו – 26 נק' אדוונצ'ר 1. צוות אספיר קופר – 34 נק' 2. צוות גתוס/כל גדר – 26 נק' 3. צוות אספיר מירס/צוות יוסי במות – שיוויון 22 נק' אדוונצ'ר צ'אלנג' 1. צוות ניר/אלי שחר – 96 נק' 2. צוות גתוס/כל גדר – 93 נק' 3. צוות ניר/שמעון ראובן – 86 נק'