רק לפני מספר ימים סיפרנו לכם כי פורשה חשפו גרסת בסיס חדשה לקופה החדשה שלהם, הקיימן ומיד דואגים אנשי סדנת סטרוסק לחשוף קיימן משופרת. זה בטח חיוני לשמירת האיזון הקוסמי או משהו. אנשי הסדנא טיפלו ראשית בחרטום – ספוילר קדמי חדש אמור לא רק להראות טוב יותר, אלא גם לסייע בקירור הבלמים ולשפר את הצמדת הסרן הקדמי. ספוילר אחורי, עשוי קרבון כמובן, יחד עם דפיוזר חדש אמורים לדאוג לשיפור ההצמדה בצד השני. עוד ברשימת השיפורים הספק חזותיים ספק פרקטיים נמצאים זוג כונסי אוויר, שאמורים לנצל את זרימת האוויר סביב המכונית להשגת אפקט דחיסת אוויר למנוע, בדומה למקובל באופנועי ספורט. ואם כבר מנוע, בתחום זה מציעה החברה שתי רמות שיפור – הבסיסית מסתפקת במסנן פתוח, מערכת פליטה חדשה ושינויי אלקטרוניקה לטובת שיפור ההספק ב-25 כ"ס (320 בסך הכל). אם גם זה לא מספיק לכם, אתם יכולים להזמין הגדלת נפח ל-3.8 ל', מה שיעמיד את ההספק על 380 כ"ס (ו-42.3 קג"מ). עם מנוע זה תארך התאוצה למאה 4.7 שניות בלבד והמהירות המרבית תאמיר ל-288 קמ"ש. הלקוח הפוטנציאלי עומד בפני דילמות גם בתחום המתלים, שם הוא יכול לבחור בין ערכת מתלים עם קפיצים פרוגרסיביים שמנמיכים את הרכב ב-35 מ"מ, לבין ערכת מתלים מיוחדת שכוילה, כך החברה, בנורבורגרינג וכוללת אפשרות כיוון גובה, שיכוך כיווץ ושיכוך החזרה. כמובן שיש גם חישוקים חדשים, גדולים ויחודיים, בקוטר "19 או "20. עשויים יחידה אחת או משלושה חלקים, שעוטים צמיגי 235/30 מלפנים ו-305/25 מאחור.