חודש אפריל סובל באופן מסורתי מהעובדה כי במאי מתחילים רוב היבואנים לשווק את שנת המודל הבאה. רבים ממתינים לדגמים החדשים או להנחות מיוחדות על מלאים שהיבואנים ירצו להיפטר מהם. גם השנה ירדו המכירות החודש אל מתחת לממוצע – רק 6,200 מכוניות נמכרו החודש, בערך מחצית מהממוצע בשלושת החודשים הראשונים של השנה. הנתון המצטבר – 42,051 מכוניות – הוא עדיין שיפור של כ-20% לעומת נתוני שנה שעברה, עליה משמעותית למדי. באופן מפתיע פסחה תרדמת אפריל על מאזדה – החברה אחראית לכמעט רבע מסך המסירות החודש עם מעל ל-1,500 מסירות, יותר מכפול מהבאה בתור, סובארו (שממשיכה להנות משנה מצוינת עם עליה של כמעט 90% במכירות). לפחות במקרה של סובארו יש הסבר ידוע להצלחה היחסית – היבואן מתחיל את שנת המודל הבאה רק בעוד כמה חודשים, ולכן סבל פחות מההמתנה לשנת הדגם הבאה. יונדאי, שירדה למקום השלישי החודש, מצליחה עדיין לשמור על מקומה בראש הדירוג המצטבר, אם כי הפער ירד לכדי 200 מכוניות בלבד, הפרש הפיך ביותר. את החמישיה הראשונה משלימים שברולט, עם כמעט 400 מסירות והונדה שלא מפגרת אחריה בהרבה. נתוני המסירה לחודש אפריל (בסוגריים נתוני החודש המקביל אשתקד) 1.מאזדה – 1,523 (298) 2.סובארו – 734 (398) 3.יונדאי – 466 (498) 4.שברולט – 388 (474) 5.הונדה – 380 (143) נתונים מצטברים ינואר-אפריל: 1.יונדאי – 6,679 2.מאזדה – 6,478 3.טויוטה – 3,272 4.שברולט – 2,918 5.סובארו – 2,754