פורשה מפסיקה לייצר את מכונית-העל שלה לאחר ייצור של כ-1270 יחידות. אם לא הספקתם לקנות אחת עד עכשיו, כנראה שתאלצו להסתפק באחת משומשת. הקאררה GT, שהושקה בשנת 03' ונמכרה החל מתחילת 04', סימלה את חזרתה של פורשה לסגמנט האולטרא אקזוטיות. ה-GT צוידה בטכנולוגיות שפותחו למסלול המירוצים והשתמשה בבלמים קרמיים, קרבון פייבר ועוד. ל-GT מנוע V10 מרכזי בנפח 5733 סמ^ק המספק 612 כ^ס ב-8000 סל^ד ו-60.2 קג^מ, שמועברים לגלגלים האחוריים בעזרת תיבת הילוכים ידנית ומצמד קראמי, לראשונה בפורשה. 100 קמ^ש מושגים תוך 3.9 שניות ו-160 קמ^ש בשבע שניות בדרך למהירות מרבית של 330 קמ^ש. פורשה התגאו כי מדובר במכונית על שניתן להשתמש בה ביום יום מכיוון שהיא צויידה במזגן, בקרת אחיזה, ומערכת ניווט לווינית משולבת עם מערכת קול איכותית. תתפלאו, אבל את חלק מאלו לא תמצאו בכל מכוניות העל. לנו נותר לקוות כי פורשה מפסיקים כרגע את הייצור רק כדי להציג דגם חדש ומרשים עוד יותר בעתיד.