יונדאי הציגה היום בניו-יורק אלנטרה חדשה, מהמסד ועד הטפחות – ובכך השלימה הצגת 7 דגמים חדשים בתוך 24 חודשים (תכנית שזכתה לכינוי הדו-משמעותי בסלנג האמריקני, 24/7). האלנטרה החדשה מציגה עיצוב עגלגל, שונה מאד מהקוים הזויתיים של הדגם הנוכחי; תשומת-הלב העיקרית הוקדשה על-ידי יונדאי לשיפור המרחב בתא הנוסעים – וכאן טוען היצרן כי האלנטרה טובה לא רק מכל ממתחרותיה הקומפקטיות (סיוויק, קורולה, ניסאן סנטרה) אלא גם ממכוניות בקבוצת-גודל אחת מעליה. בסיס הגלגלים גדל מ-2.61 ל-2.65 מ', אם כי האורך נותר ללא שינוי של ממש וגדל רק ב-1.5 ס"מ.
השוק האמריקני מקבל מנוע 2.0 ל' בעל רמת פליטת מזהמים נמוכה לעומת המתחרות. המנוע מיוצר בשתי גרסאות – אחת בעלת 138 כ"ס והשניה, בעלת רמת זיהום נמוכה במיוחד, בעלת 132 כ"ס. באירופה ואצלנו תוצע האלנטרה גם עם מנוע 1.6 ל', חדש לחלוטין, המפיק 122 כ"ס ועם מנוע דיזל 1.6 ל' המפיק 115 כ"ס. מנוע ה-2.0 ל' יוצע גם הוא, עם הספק של 143 כ"ס. התיבות המוצעות הן עדיין ידנית 5 הילוכים או אוטומטית 4 הילוכים. בתחום השילדה, המיתלים האחוריים הם עכשיו רב-חיבוריים, ויונדאי טוענת כי גם כאן, מבחינת נוחות עולה האלנטרה על רוב מתחרותיה. מוטות מייצבים עבים יותר ובלמים מוגדלים אמורים לתרום לשיפור היכולת הדינמית, כמו גם מרכב שקשיחותו קפצה ב-49% לעומת הדגם היוצא. האלנטרה החדשה אמורה גם להיות שקטה במיוחד. שיווקה של האלנרטה 2007 יחל בארה"ב בסתו הקרוב.