בתערוכת פרנקפורט האחרונה הציגה בנטלי את הקונטיננטל GTC, גרסה פתוחת-גג לקונטיננטל GT. אז הוצגה המכונית כקונספט, עם הבטחה לייצור במהלך 2006 – ועכשיו ההבטחה מתקיימת. בנטלי הציגה היום, במסגרת ימי-העיתונות של תערוכת ניו-יורק, את ה-GTC הסדרתית, אחת המכוניות הפתוחות המהירות בעולם. הבסיס המכני כמעט זהה לזה של ה-GT, עם אותו מנוע W12 אימתני כפול מגדשים בנפח 6.0 ל' המפיק 560 כ^ס (ו-66.3 קג^מ, כבר ב-1,600 סל^ד!); המרכב הוקשח כדי לפצות על הסרת הגג, וכתוצאה מכך עלה המשקל ב-110 ק^ג, ועומד על 2,495 ק^ג. התוצאה היא זמן האצה ל-100 קמ^ש שנפגם מעט, 5.1 שנ' לעומת 4.8 שנ' בקופה; המהירות המירבית היא 312 קמ^ש כשהגג סגור ו-306 קמ^ש מרשימים עם גג פתוח. שינוי מכני נוסף הוא במיתלים האחוריים – על-מנת לשמור על נפח מטען סביר תוכננו המיתלים מחדש כך שבולמי-הזעזועים מותקנים נמוך יותר. ^נפח סביר^, אגב, פירושו 235 ליטרים צנועים. כמו ב-GT, אגב, אותם בולמי זעזועים הינם אדפטיביים, עם קפיצי אוויר פרוגרסיביים. תשומת לב מיוחדת הוקדשה לגג הרך, עם שימוש בשלוש שכבות לקבלת בידוד מירבי, בחירה קפדנית של החומרים כיאה לבנטלי והסתרה מוחלטת של כל המנגנון האלקטרו-מכני המפעיל אותו. הגג נפתח או נסגר בתוך 25 שניות, וניתן להפעילו גם בנסיעה במהירות עד 30 קמ^ש. במפתיע, דווקא ב-GTC יש יותר מרחב-רגליים ליושבים מאחור מאשר ב-GT, בזכות תכנון מחודש של גב המושבים הקדמיים, אך היא עדיין מוגדרת כ-2+2. כיאה לבנטלי, כמובן, רשימת הציוד – התקני והאופציונלי – ארוכה ומרשימה. עדרי פרות ויערות קטנים יתרמו את עורותיהם ועציהם לטובת תא הנוסעים, ובערך כל פונקציה אפשרית מתבצעת באופן חשמלי כדי שהנוסעים לא יצטרכו לעבוד קשה, כמו למשל סגירה סופית של הדלתות (אם כי יש לנו בשורות לא נעימות לרוכשים הפוטנציאליים בארה^ב: אתם, ורק אתם, לא תקבלו אופציה לקליטת שידורי טלביזיה, וגם לא את פונקציית הסיוע-לזינוק-מהמקום המובנית בבלם היד האלקטרוני. ולגביכם השוכנים ביפן – הפיקוד הקולי לטלפון לא מיועד עבורכם. סורי). ה-GTC משלימה את היצע גרסאות הקונטיננטל, שהחל עם ה-GT והמשיך עם גרסת הסדאן, ה^פליינג ספר^; כפי שאמרו אנשי בנטלי, ה-GT היא הגרסה לנהגים, הפליינג ספר היא האופציה הפרקטית, אבל ה-GTC היא גולת הכותרת של הסדרה. הייצור בפועל של הקונברטיבל יתחיל לקראת סוף 2006.