ראלי קורסיקה הוא אירוע אספלט שני ברציפות לנהגי ה-WRC, אך שונה ביותר מקודמו בספרד. כאן נתקלים המתחרים בסדרת פניות בלתי נגמרת על אספלט לא אחיד באיכותו, מה שגורם למכוניות להיות עצבניות יותר לעיתים. סטייג'ים רבים מתפתלים על צלעות ההרים וכך הנהגים מתמודדים עם קשיים בשדה הראייה, חומות אבן מצד אחד ותהום פעורה מהצד השני. בפירוש לא ראלי למתחילים. אבל סבסטיאן לואב המקומי מכיר את הראלי הזה נהדר, והוא הוכיח זאת היטב בדרכו לניצחון השני ברציפות שלו השנה. שנה שעברה הוא עשה זאת בקורסיקה תוך שהוא מנצח בכל הסטייג'ים. השנה הספיקו לו רק מחצית בשביל להוביל לכל אורך הראלי ולסיים אותו 29 שניות לפני מרקוס גרונהולם, שנראה כאילו הוא כבר מתחיל להתרגל למקום השני. דניאל סורדו סבל מבעיות חשמל בסטייג' הראשון וסיים אותו במקום ה-13. משם הוא שעט קדימה עד למקום החמישי בסוף היום הראשון, ממנו התקדם לשלישי בסוף היום השני. היום השלישי היה עבורו מעין דריכה במקום, בדיוק כמו לרוב הנהגים המובילים האחרים, אשר שמרו על מקומותיהם מסוף היום השני ועד לסיום. זהו פודיום שני ברציפות עבור סורדו הצעיר. יש לציין כי אי השתייכותו לאף קבוצת יצרן רשמית, מאפשרת לו להשתמש בדיפרנציאלים אקטיביים, בניגוד לקבוצות היצרן המחויבות להשתמש במערכת פאסיבית. מסתבר שעל אספלט המערכת האקטיבית פשוט מהירה יותר, וכך הצליח סורדו לשמור על קצב תחרותי מאוד. מיקו הירבונן, נהגה השני של פורד, נפגע מבעיות במערכת ה^לאונצ' קונטרול^ האמורה לאפשר יציאה מהירה מהמקום בתחילת הסטייג'ים, אך הציג קצב גבוה לאורך כל הראלי ואף התמודד מול סורדו על המקום השלישי לאורך קטעי דירוג רבים. הוא נאלץ להסתפק במקום הרביעי, הגבוה ביותר בשבילו השנה. גם בין חמישי לשישי הייתה תחרות אדירה, בה אלכס בנג בפיז'ו פרטית גבר על קסאוויר פונס בקרונוס השנייה. האחרון התעודד בהשיגו נקודות יצרן חשובות לקבוצתו, בכך שמר עליה במקום הראשון לפני פורד. מנפרד סטוהל בפיז'ו של OMV התאושש כמעט לגמרי מהתאונה באימון לקראת הראלי הקודם, וסיים במקום השביעי. שמיני, וראשון מבין מכוניות הסובארו, סיים סטפן סראזין, אשף האספלט של הקבוצה היפנית. פטר סולברג נכנע לתקלות ולצמיגים חסרי אחיזה וסיים במקום ה-11. כאילו בכדי לזרות מלח על פצעיו, בסוף היום הראשון הוא קיבל גם קנס על אי עצירה בעצור. הוא נאלץ לשלם 1410 יורו, סכום הגדול פי שש מהקנס הרגיל על עברה זו, כיוון שלטענת המארגנים הוא אמור להוות מודל לחיקוי. כריס אטקינסון התחרה בסובארו פרטית (בתמיכת היצרן, כמובן) בכדי לרכוש עוד ניסיון במרוצי אספלט. לצערו, פגיעה באגזוז גרמה לחדירת גזים לתא הנוסעים ואילצה אותו להאט משמעותית עוד ביום הראשון, ולסיים במקום ה-13 בלבד. פרנסואה דובאל בסקודה סבל מבעיות בלמים שהובילו בסוף היום השני לתאונה שהורידה אותו מהכביש ומהמרוץ. אבל עם כל הכבוד לקטגוריה הבכירה, הדרמה המעניינת ביותר על הסטייג'ים התרחשה דווקא אצל הג'וניורים. המוביל והמועמד לניצחון אורמו אאווה נכנס לסטייג' האחרון עם כמעט שלוש דקות הובלה, וסיים אותו 8.2 שניות מאחורי מי שהיה אמור לסיים שני, ברייס טירבסי. תקלות חשמל האיטו אותו באופן משמעותי לאורך הסטייג' וכך נגנבה ממנו הבכורה. המקום השלישי היה כמעט בידיים של ג'וליאן פרסרק הצרפתי, אך הוא נתקע מאחורי הסוזוקי המקרטעת של אאווה לאורך שני קילומטרים, והפסיד את מיקומו לקונרד ראוטנבאך ב...שלוש שניות בלבד. דירוג ראלי קורסיקה: 1. סבסטיאן לואב (קרונוס-סיטרואן) – 3:43:05.4 (10 נק') 2. מרקוס גרונהולם (פורד) – 29.0+ (8 נק') 3. דניאל סורדו (סיטרואן פרטית)– 1:48.7+ (6 נק') 4. מיקו הירבונן (פורד) – 1:59.2+ (5 נק') 5. אלכס בנג (פיז'ו פרטית) – 2:47.7+ (4 נק') 6. קסאוויר פונס (קרונוס-סיטרואן) – 3:10.2+ (3 נק') 7. מנפרד סטוהל (OMV פיז'ו) – 5:01.3+ (2 נק') 8. סטפן סראזין (סובארו) – 5:21.9+ (1 נק') דירוג נהגים אחרי 5 מרוצים: 1. סבסטיאן לואב (קרונוס-סיטרואן) – 46 נק' 2. מרקוס גרונהולם (פורד) – 35 נק' 3. דניאל סורדו (קסארה פרטית) – 20 נק' 4. מנפרד סטוהל (OMV פיז'ו) – 13 נק' 5. פטר סולברג (סובארו) – 10 נק' 6. אלכס בנג (פיז'ו פרטית) – 9 נק' 7. מיקו הירבונן (פורד) – 7 נק' דירוג קבוצות אחרי 5 מרוצים: 1. קרונוס-סיטרואן - 59 נק' 2. פורד - 56 נק' 3. סובארו - 38 נק' 4. OMV פיז'ו - 21 נק' 5. רד-בול סקודה – 11 נק' 6. סטובארט VK פורד – 10 נק'