לכל חובבי הפסיכו-טורבו, שלרוב לא מסתפקים במועט (עד כמה שאפשר לקרוא ל-280 כ^ס ^מועט^), מציעה סובארו את ערכת שיפורי המנוע של פרו-דרייב. הערכה האמורה לא רק תביא לשיפור בהספק ובמומנט (ולרוב גם בצליל), אלא גם תשמור על אחריות הרכב המקיפה לשלוש שנים. נזכיר כי בעבר נמכרו הערכות של פרו-דרייב גם בארץ, אך מכירתן הופסקה בשל בעיות תקינה. ולמספרים: הספק מנוע ה-2.5 ל' המוגדש הועלה ב-STI מ-280 כ^ס ב-5600 סל^ד ל-320 כ^ס ב-6000 סל^ד. המומנט צמח מ-40 קג^מ ב-4000 סל^ד ל-46 קג^מ ב-3700 סל^ד. התאוצה ל-60 מייל (96 קמ^ש) שופרה בשתי מאיות ועומדת על 4.8 שניות קצרצרות. הספק ה-WRX החדשה (גם היא עם מנוע 2.5 ל') עלה מ-230 כ^ס ב-5600 סל^ד ל-270 כ^ס ב-5700 סל^ד. המומנט עלה מ-32.6 קג^מ ב-3600 סל^ד ל-42.9 קג^מ ב-3000 סל^ד, ואתם תוכלו לראות על השעון 96 קמ^ש אחרי 5.3 שניות במקום 5.9 שניות. אם יש לכם פורסטר טורבו ידנית, סובארו דאגו גם לכם עם ערכה המעלה את ההספק מ-230 כ^ס ל-260 כ^ס, כאשר בקרוב אמורה לצאת גם חבילה לפורסטר טורבו האוטומטי. השינויים בהספק מושגים על ידי שינוי בניהול המנוע, בממיר הקטליטי ובדגמי האימפרזה מדובר גם במשאבת דלק שונה. לנו נשאר לקוות כי סוכנות סובארו המקומית תפתרו את המחלוקות מול משרד התחבורה בנושא ההערכות של פרו-דרייב, ותחזור למכור אותן בקרוב.