מסלולו של ראלי באחה איטליה כלל שני קטעים – קטע באורך 40 ק^מ שהותווה בערוץ נחל יבש על מצע ^זיפזיף^ זרוע סלעים והשני, באורך 27 ק^מ, היה מסלול שבילים מהיר יחסית – אותם עברו הצוותים מספר פעמים. את רצף התקלות פתחה שרשרת הטרנספר בפאג'רו של שי וגדעון, שהחזירה את נשמתה לבורא בקטע האחרון של היום הראשון. שי המשיך עם הנעה אחורית בלבד עד לסיום, כשבמקביל מנסים אנשי הסיוע להשיג שרשרת חדשה, פריט שנעדר מסט חלקי-החילוף שהביאה הקבוצה מהארץ. למרבה המזל, ובזכות הקשרים שקשרו אנשי קבוצת גתוס/כל-גדר במרוצים קודמים, נמצאה שרשרת מתאימה והצוות הצליח להחזיר את הרכב של שי לכשירות בזמן המוגדר לטיפולים מבלי לספוג עונש. אולם מסכת הבעיות המשיכה ביום השני – פגיעה בחרטום הרכב של צביקה ואריה הוציאה את מצנן-הביניים מכלל פעולה. הקבוצה בצעה ^ניתוח מעקפים^ זריז בהדרכה טלפונית של עידו כהן מהארץ והרכב חזר למסלול בזמן. התקווה עדיין חיה. אולם בהמשך החלו הדברים להשתבש באמת – בקטע הדרוג התשיעי, כאשר הפודיום במרחק ריאלי, סיים המצמד ברכבם של שי וגדעון את חייו – קורבן לנסיון של שי לסחוט מהרכב ביצועים זהים לאלו של כלי-רכב חזקים בהרבה. על התקלה הזו לא יכלה הקבוצה להתגבר בזמן סביר ושי נאלץ לפרוש מהתחרות. נשארו רק צביקה ואריה, עם מקום שני בקטגוריה בפער גדול על המקום השלישי. אלא שאז, בקטע הדרוג הלפני אחרון, החל המנוע בפאג'רו של צוות מרשל/כל-גדר להתחמם, כנראה בשל נזק לרדיאטור שנגרם באותה תקרית ש^הרגה^ את מצנן הביניים, מה שהביא על המנוע את קיצו (ואיתו, כמובן, הסיכוי לגביע). למרות האכזבה, שני הצוותים ממשיכים בתוכניתם להתחרות במרוצים נוספים בליגת הבאחה האירופאית. אנשי הקבוצה שוקלים שכירת כלי רכב מוכן למרוצים מראלי-ארט לתחרויות הבאות, לפחות עבור שי שנאלץ עד כה להתמודד בקטגורית האב-טיפוס עם רכב כמעט סטנדרטי. שני הצוותים מבקשים להודות לאנשי צוות הסיוע - עמית צדקיאלי,ברוך פורת, ישראל הרן ואהוד לביא – שעבדו ללא לאות ולתומכים הרבים, שרק בזכותם התאפשרה היציאה לתחרות: ד. נ כל גדר בע^מ , גתוס 4X4 ,מיצובישי ישראל , פוינטר ,ארקמבה ,דנלופ צמיגים, דורנט ליסינג,אילן זגגות, טאק טארו ואתר MARSHALS.