לקראת שנת המודל החדשה יעבור מנוע הדיזל של הטוסון עדכון משמעותי (ונחוץ). הפריט המשמעותי ביותר בעדכון הנוכחי הוא החלפת מגדש הטורבו הרגיל במגדש טורבו בגיאומטריה משתנה, מה שמאפשר קבלת גדישה יעילה על פני תחום רחב יותר מהסל^ד. תוצאת העדכונים היא שיפור משמעותי בהספק – 140 כ^ס במקום 112, עדיין ב-4,000 סל^ד, ושיפור בשיעור דומה במומנט – 31.1 קג^מ במקום 26 המתקבלים ע^פ טווח רחב משמעותית – 2,500-1,800 סל^ד במקום 2,000 סל^ד במנוע הישן. ביונדאי טוענים שלא רק ייצור כוחות הסוס שופר במנוע החדש, אלא גם ייצור המזהמים, והמנוע החדש עומד בתקן יורו4 לפליטת מזהמים. נתוני ביצועים, כמו גם מחירים בארץ, לא נמסרו, אולם אין ספק כי מדובר בשיפור משמעותי במעמדה של גרסת הדיזל בקטגורית רכבי הפנאי, שענייה במנועי דיזל. *נתוני הביצועים של הטוסון דיזל 140 כ^ס – תאוצה למאה ב-12 ש' בגרסה הידנית ו-13.7 ש' עם הגיר האוטומאטי, לעומת 13.8 ש' ו-16.1 ש' בהתאמה בגרסת המנוע הנוכחית. המהירות המירבית עלתה מ-167 קמ^ש בגרסה הידנית ל-177 קמ^ש, ומ-162 קמ^ש ל-176 קמ^ש בגרסה האוטומאטית.