לאחר שהוצגה בתערוכת פרנקפורט לפני שלוש שנים כקונספט, עכשיו, בתערוכת ז'נבה היא מוצגת בגרסת ייצור – הרומסטר. אומנם סקודה פרסמו כמה תמונות ומעט מידע כבר לפני שבועיים, ועכשיו יש בידנו את המידע המלא. העיצוב מיוחד עם קו חלונות משתנה מן הצד לצורך ראות עדיפה ועיצוב מיוחד. התוצאה הסופית בהחלט נאה, יחסית לקטגוריה. לרומסטר חמש דלתות כאשר השתיים האחוריות חבויות עם ידית מוסתרת. ישנם חמישה מקומות ישיבה עם מרווח ראש גדול (כמקובל ברכבים דומים). קיימת אופציה להוציא את המושב האמצעי ששוקל 11 ק^ג ולהזיז את זוג המושבים מאחור למרכז הרכב וליצור מרווח כתפיים טוב יותר. ניתן להסיע את המושבים מאחור על מסילה קדימה אחורה 15 ס^מ על חשבון תא המטען/מרווח הרגליים. אורכה של הרומסטר 420.5 ס^מ, בסיס גלגלים 261.7 ס^מ, 3.9 ס^מ יותר מאוקטביה סטיישן, לא פורסמו נתוני גובה ורוחב. הרומסטר מגיעה עם מבחר מנועים מוכרים מקונצרן VW. שלושה מנועי בנזין – 1.2 ל' המפיק 64 כ^ס ומומנט של 11.4 קג^מ, 1.4 ל' 86 כ^ס ו-12.8 קג^מ ו-1.6 ל' 105 כ^ס ו-15.8 קג^מ. מי שירצה לוגם סולר יוכל לבחור ב-1.4 ל' בשתי גרסאות – 70 ו-80 כ^ס ומומנט של 15.8 ו-19.9 בהתאמה. מי שירצה עוד קצת כוח יוכל לבחור ב-1.9 ל' 105 כ^ס 24.5 קג^מ. כרגע כל המנועים משודכים לתיבה ידנית בעלת חמישה הילוכים. בספטמבר תוצע גרסה אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה אם כי סקודה לא פירטו לאיזה מנוע היא תשודך, אנחנו משערים שהיא תמצא את דרכה למנועים החזקים בדיזל ובבנזין. תא המטען בגודל 450-530 ועם מושבים מקופלים 1555 ליטר מי שירצה להגדיל את הנפח עוד יותר, יוכל להוציא את שורת המושבים השניה ולהגיע ל-1780. משקל הרכב נע בין 1150-1345 תלוי בגרסה. הרומסטר מגיעה כבסיס עם 4 כריות אוויר, פנסים עוקבי פניה ואפשרות לחבר נגן MP3 או Ipod למערכת הקול המקורית בתחום האופציות תמצאו גג פנורמי גדול, מערכת ניווט, בקרת אקלים ועוד. יצור הרומסטר יתחיל ביוני השנה, והיא צפויה לבצע עליה גם לארץ הקודש מאוחר יותר.