אליפות העולם בראלי, הזקוקה מאד למעורבות רשמית מצד היצרנים לאחר פרישת מספר קבוצות בשנים האחרונות, תזכה לתגבורת מעודדת בסוף 2007. בתערוכת ז'נבה הנפתחת היום לציבור מציגה סוזוקי את רכב הפנאי הקטן החדש שלה, ה-SX4 אשר פותח במשותף עם פיאט; בהזדמנות זו הציגה סוזוקי גרסת-ראלי חמושה וערוכה לקרב של המכונית החדשה, והודיעה כי בכוונתה לההשתתף באליפות ה-WRC ברמה הבכירה החל מאוגוסט בשנה הבאה, דהיינו בשליש השלישי של עונת 2007. עבור סוזוקי מהווה הצעד המשך טבעי להשתתפות מוצלחת בסדרת הראלי היותר-צנועה, ה-JWRC, שם הגיע היצרן היפני להישגים יפים כולל אליפות עולמית ב-2004, עם גרסת ראלי של האיגניס. הבחירה ב-SX4 יכולה אולי להחשב כמפתיעה במקצת, לאחר שכל היצרנים המובילים נוהגים לבחור במשפחתית כזו או אחרת (או סופרמיני במקרים חריגים) כבסיס למכוניות-הראלי שלהם. אבל לסוזוקי יש כבר נסיון עם בחירות לא שגרתיות לספורט מוטורי – כמו למשל שימוש בגרנד-ויטארה כבסיס למכוניות פייקס-פיק אימתניות עם כ-1,000 כ^ס. זו גם דרך מצויינת לקדם את תדמית הדגם החדש ולקדם את מכירותיו. גרסת הראלי של ה-SX4 כבר נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים. הפרטים הטכניים המעטים שפורסמו בשלב זה מספרים על מנוע 2.0 ל' מוגדש טורבו, ממנו הצליחו מהנדסי סוזוקי להפיק כבר עכשיו 320 כ^ס בין 4,000 ל-5,000 סל^ד, עם מומנט מירבי של 65 קג^מ ב-3,000 סל^ד. הכוח עובר דרך מצמד קרבון לתיבה סקוונסיאלית בת 5 הילוכים, ולמערכת הנעה כפולה חדשה הכוללת דיפרנציאל מרכזי אלקטרוני ודיפרנציאלים רוחביים מכניים. עוד אנו יכולים לספר לכם כי אורכה של ה-SX4 WRC הוא 4.12 מ', רוחבה 1.77 מ' וגובהה 1.45 מ', עם בסיס גלגלים של 2.525 מ'. המשקל הוא 1,230 ק^ג, בהתאם למינימום המותר. למירוצי אספלט נעשה שימוש בחישוקי ^18 עם בלמי דיסק קדמיים בקוטר 370 מ^מ עם קליפרים 8 בוכנות, ומאחור – בלמי דיסק בקוטר 358 מ^מ עם קליפרים בני 4 בוכנות; במירוצי עפר עוברים לחישוקי ^15, וקוטר הדיסקים מלפנים ומאחור יורד ל-304 מ^מ. המיתלים כולם מסוג מקפרסון, והגה הכוח – הידראולי.