טורבו ו-ב.מ.וו? אכן כן. אחרי הפסקה של עשרות שנים ונפנוף עיקש בדגל המנוע האטמוספירי, תציג ב.מ.וו מנוע בנזין מוגדש-טורבו מתקדם בתערוכת ז'נבה הקרובה. המנוע, 6 ציל' בנפח 3.0 ל' המבוסס על המנוע הטורי הנוכחי המוכר מכל דגמי ב.מ.וו, מצוייד בזוג מגדשים, אחד לכל שלישיית צילינדרים; השימוש בצמד מגדשים קטנים וקלים הוא אחד המפתחות החשובים להשגת פעולת-גדישה מיידית – ב.מ.וו טוענת כי התגברה לחלוטין על השהיית הטורבו. המגדשים פועלים בלחץ נמוך ומשולבים בהזרקת דלק ישירה מדור חדש, אשר מאפשרת שימוש ביחס-דחיסה גבוה יחסית. התוצאה היא 306 כ"ס ומומנט מירבי של 40.8 קג"מ – על פני תחום אולטרא-רחב, מ-1,500 עד 5,800 סל"ד! אלו נתונים דומים מאד לאלו שמשיג מנוע ה-V8 האטמוספירי החדש בנפח 4.0 ל' שהוסף בשנה שעברה לסדרות 5 ו-7, אשר מציע הספק זהה (אבל מעט פחות מומנט, על פני תחום צר יותר). המנוע החדש קל מה-V8 בשיעור משמעותי של 70 ק"ג, ולדברי ב.מ.וו חסכוני יותר בצריכת הדלק. המנוע החדש יופיע בגרסת הקופה החדשה של סדרה 3 שתושק בז'נבה, ומיועד גם לסדאן; בשני המקרים הוא יזכה לכינוי 335, להבדילו מה-330 הנוכחי. ב.מ.וו היתה היצרן האירופי הראשון שהכניס מנועים מוגדשי-טורבו לייצור סדרתי – ה-2002 טורבו משנת 1973, עליה נכתוב בנפרד בהזדמנות אחרת.