לקראת ז'נבה אופל משחררים גרסה נוספת לספינת הדגל של החברה – הסיגנום. שמה המלא (והבלתי נגמר) של הגרסה החדשה הוא אופל סיגנום ספורט 2.8 טורבו. עיקר השינוי הוא במנוע חדש – V6 בנפח 2.8 ל' עם מגדש טורבו בעל פתח כניסת אוויר מפוצל. המנוע מספק 250 כ^ס ומומנט של 35.7 קג^מ החל מ-1800 סל^ד ועד 4500 סל^ד. בגרסה הידנית (6 היל') 100 קמ^ש מושגים תוך 7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 250 קמ^ש. מי שיחפוץ בתיבה אוטומטית, יקבל גם כן 6 יחסי העברה. אופל טוענים לצריכת דלק נמוכה יחסית של 9.4 ק^מ לליטר בנסיעה משולבת (בתיבה הידנית). הסיגנום ספורט היא החזקה ביותר בקשת דגמי הסיגנום, אם כי היא עדיין רחוקה מלהתחרות בגרסאות הביצועים של שאר היצרנים הגרמניים הגדולים, יכול להיות שתפקיד זה ישאר לגרסת OPC עתידית. ויזואלית שונה גרסה זו בחישוקי ^18 הנועלים צמיגים במידה 225/45. כמו כן תמצאו בסיגנום הזו את המבחר הרגיל של בקרות וגמדים אלקטרונים שישמרו עליכם מפני עצמכם. בתחום האבזור ניתן להזכיר זוג מושבים ספורטיביים מלפנים, פנסי קסנון עוקבי פניה, bluetooth, ועוד. באירופה ניתן כבר להזמין את הסיגנום ספורט, בתמורה ל-35 אלף יורו, בארץ, אם רוצים, אפשר לראות תמונות.