אוקיי, נכון שה-S600 של מרצדס היא לא ממש עגלה. אבל מי מאתנו לא הרגיש לפעמים שהחמש-מאות-ומשהו כ"ס שיש לו אינם מספיקים, שחסר עוד קצת כוח, שאפשר יהיה לעקוף את כל 27 המכוניות שלפניך בעלייה בלחיצת גז קלה... בדיוק את הבעייה המעיקה הזו פותרת בראבוס עם הגרסה החדשה שלה ל-S-קלאס, אשר תושק בהצגת בכורה בתערוכת ז'נבה בעוד שבועיים. בראבוס לוקחת את מנוע ה-V12 כפול-המגדשים האימתני של ה-S600, מחליפה בו כמה רכיבים קטנים כגון גל-ארכובה (עם מהלך יותר ארוך), בוכנות (קוטר מוגדל), גלי זיזים (חמים יותר) ומגדשים (גדולים יותר), דואגת לאינטרקולר יעיל יותר ולמערכת פליטה משופרת, ומוודאת שכל הרכיבים פועלים במתואם זה עם זה באמצעות מערכת ניהול מנוע חדשה. התוצאה היא נפח של 6.3 במקום 5.5 ל', הספק שעולה מ-517 ל-730 כ"ס (!), ומומנט מפלצתי של 134.7 קג"מ כבר ב-2,100 סל"ד (אם כי בראבוס מצהירה שבמכונית הזו, המומנט מוגבל ל-112 קג"מ בלבד, כנראה כדי למנוע השפעות גלובליות על מזג האוויר או משהו). הביצועים? בראבוס מצהירה על 0 ל-100 ב-4.0 שניות, 0 ל-200 ב-11.9 שניות ומהירות מירבית מוגבלת (!) ל-340 קמ"ש. בכל הסעיפים הללו ה-S V12 S משאירה מאחוריה כל מכונית פאר אחרת. מה עוד? החישוקים הם 20 או 21 אינץ', כשהאופטימום לדברי בראבוס מתקבל עם המידה הגדולה יותר וצמיגי 255/30 מלפנים ו-285/30 מאחור. מקובל עלינו. הבלמים עברו שדרוג קל גם הם, תודה לאל, ומלפנים יש קליפרים עם – שבו חזק – 12 בוכנות (מאחור – רק 6 בוכנות לקליפר). אה, עוד משהו: כאופציה ניתן לקבל דיפרנציאל מוגבל החלקה. מה יש, כבר אי אפשר היה לקבל את זה כסטנדרד? קמצנים.