רנו תציג בתערוכת ז'נבה מתיחת פנים קלה לאספאס. השינויים בעיצוב החיצוני קלים מאוד ומסתכמים בפנסים קדמיים שונים במעט (עם אופציה ל-B קסנון עוקבי פניה) ופגושים עם שינויים מינוריים. לשני השינויים הללו מצטרפים חישוקים חדשים ומעוצבים בגדלי ^17 ו-^18. בפנים ייהנו נוסעי האספאס המחודשת ממבחר מערכות בהן מערכת ניווט עם תצוגה תלת ממדית ו-Blue Tooth. הנהג ייהנה ממבחר החיישנים הקבוע – גשם, אורות, חניה ולחץ בצמיגים. מבחר המנועים גדול והוא כולל שלושה מנועי בנזין – 2 ליטר 140 כ^ס, 2 ליטר טורבו 170 כ^ס, 3.5 ליטר V6 245 כ^ס. לוגמי הסולר – 1.9 ליטר 115 כ^ס, מנוע 2 ליטר חדש, עליו סיפרנו לכם לא מזמן, 150 או 175 כ^ס, 2.2 ליטר 150 או 140 כ^ס. אלו משודכים לתיבות הילוכים ידניות בעלות 6 הילוכים וחלקם לתיבות אוטומטית בעלות 5 הילוכים. בפסגת ההיצע הדיזל נמצא ה-3.0 ליטר V6 המספק 180 או 165 כ^ס ומשודך לתיבה אוטומטית חדשה בעלת 6 יחסי העברה. האם יום אחד גם נפגוש בארץ את האספאס? אנחנו מהמרים שלא (אבל מקווים שכן).