בתערוכת פרנקפורט האחרונה הציגה דייהטסו רכב פנאי-קונספט קטן בשם D-קונספט. זמן קצר לאחר מכן, בתערוכת טוקיו, הוצגה הגרסה הסדרתית לשוק היפני, תחת השם Be-Go, כמחליפו של הטריוס המוכר לנו – ועכשיו הוצגה גרסת טויוטה המכונה Rush, זהה לחלוטין מכנית ועיצובית למעט הלוגו בחזית. גם הטריוס, אגב, נמכר ביפן כדגם של טויוטה המכונה Cami. החדשות הטובות הן שהדגם החדש יגיע גם אלינו, כבר לתחילת שנת הדגם 2007, וכאן הוא ימשיך להקרא טריוס.
השינוי העיקרי והחשוב בדגם החדש הוא הגידול בממדים. הטריוס כזכור היה קטנטן וצפוף, ואילו המחליף מציע מידות ומרחב ראויים גם לאלו שאינם ננסים. בסיס הגלגלים צמח בלא פחות מ-16 ס"מ (258 ס"מ), והטריוס החדש ארוך מקודמו ב-15 ס"מ (399.5 ס"מ), רחב ממנו ב-14 ס"מ (169 ס"מ) וגבוה בס"מ בודד (170 ס"מ). נפח תא המטען עומד על 380 ליטרים, כמעט כפול מהטריוס היוצא שמסתפק ב-205 ליטרים בלבד. המנוע הוא 1.5 ליטר המפיק 110 כ"ס ב-6,000 סל^ד ומומנט של 14.4 קג"מ ב-4,400 סל"ד. כמו בעבר יוצעו שתי תיבות הילוכים, ידנית בעלת חמש מהירויות ואוטומטית בת ארבע מהירויות.
תפריט השטח כולל הנעה כפולה קבועה עם דיפרנציאל מרכזי ננעל מכאנית. הדגמים האוטומטיים יכללו מערכת בקרת גלישה במורד ומערכת לסיוע בזינוק בעליה. שני כלי הרכב יוצעו ביפן בגרסה נוספת עם הנעה אחורית בלבד בשידוך לתיבת ההילוכים האוטומטית.