דודג' הולכים לכבוש את העולם, או לפחות רוצים לכבוש אותו. מי שנבחרה להוביל את המשימה הפעם היא הקאליבר. תחילה היא הוצגה כדגם קונספט בתערוכת ז'נווה 2005, לאחר מכן פגשנו אותה גם בפרנקפורט, ועכשיו בתערוכת דטרויט חשפה דודג' את המוצר הסופי. הקאליבר, למרות מראה הקרוסאובר האופנתי, אינה מוגדרת ככזו (למרות שהיא חולקת את הפלטפורמה עם הקרוסבאובר החדש של ג'יפ, הקומפס, ומוצעת עם אופציה להנעה כפולה, בנוסף להנעה קדמית). היא דווקא מיועדת מחליפה את הנאון המשפחתית שהוצגה אי שם ב-1993 ובהחלט הגיע זמנה להיות מוחלפת. יחד עם המראה דמוי הקרוסאובר מגיעים ממדים החורגים מעט מן המקובל. ממד האורך גדול יחסית עבור תצורת חמש דלתות ועומד על 441.5 ס^מ, הרוחב הוא 175 ס^מ, ונתון הגובה חריג גם הוא עם 153 ס^מ – יותר משל פיז'ו 307, למשל, שנחשבת גבוהה. בסיס הגלגלים עומד על 263.5 ס^מ, נתון ממוצע עבור משפחתית קומפקטית, אם כי ממד הגובה המכובד יתרום למרחב הפנים. את המראה משלים גריל אגרסיבי וגדול, כמקובל במוצרי דודג'מהשנים האחרונות. הקאליבר יוצע עם מבחר מנועי בנזין ^גלובליים^, ואכן הנפחים וההספקים נראים יותר אירופאים מאשר אמריקאיים – 1.8 ל' עם 148 כ^ס, 2.0 ל' עם 158 כ^ס ו-2.4 ל' המפיק 172 כ^ס, זה האחרון משותף גם לקומפס המוזכר לעיל. כמו הקומפס, יוצע מחוץ לארה''ב גם מנוע דיזל 2.0 ל' מתוצרת פולקסווגן. הקאליבר תוצע עם תיבת הילוכים ידנית ואוטומטית רציפה. בצד האבזור ניתן להזכיר כריות צד משולבות עם כריות וילון, ואפשרות למערכת קול של בוסטון אקוסטיקס (עם רמקולים המותקנים בדלת האחורית הניתנים לכיוון החוצה כשהדלת פתוחה, להנעמת הפיקניק המשפחתי למשל). פטנטים המיועדים להנעמת החיים כוללים תא-כפפות החולק לתתי-תאים, כולל מקום מיוחד לאחסון וצינון משקאות. נגן MP3 הוא אופציה. גודל החישוקים נע בין ^15-^18 בהתאם לנפח המנוע ולאופציות. דודג' מתכננת לייצא את הקאליבר למעל 100 מדינות והיא תוצע עם הגה ימני ושמאלי. המכוניות הראשונות יימסרו בארה^ב עוד ברבע הראשון של 2006, ובאירופה ברבעון השני. מי יודע, אולי זו באמת תהיה הדודג' שתכבוש את העולם... למרות שאצלנו היינו מעדיפים לראות את הוייפר, למשל.