לינקולן, חטיבת היוקרה של פורד, מנסה לנער מעט את תדמיתה השמרנית ולמטרה זו מציגה בתערוכת דטרויט שני דגמים, האחד לייצור והשני כקונספט. הדגם הסדרתי, המכונה MKX, הוא גרסה מפוארת לקרוסאובר החדש של פורד – אדג' – המוצג אף הוא בתערוכה. שניהם חולקים את אותה הפלטפורמה (המשותפת גם למאזדה CX-7 ומקורה במאזדה6), כמו גם את מנוע ה-V6 החדש של פורד – 3.5 ליטר 250 כ^ס – המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות. את ה-MKX ניתן לקבל עם הנעה קדמית בלבד או כפולה לפי דרישה – בדיוק כמו באח לבית פורד. את ההבדלים נמצא בעיקר בעיצוב, הכולל שבכה אופיינית ללינקולן, באבזור ובאיכות ההגשה של הרכב, כראוי למיצוב היוקרתי של לינקולן. כמו האדג', היצור יתחיל לקראת סוף 2006 והשיווק יעשה כדגם 2007. הדגם השני בתערוכה הוא ה-MKS, שמוגדר כקונספט ליורשת ה-LS. ה-LS, שחולקת את הפלטפורמה עם היגואר S טייפ, הייתה אמורה להחדיר את לינקולן לאירופה אך נכשלה במשימה זו, ולמעשה גם בארה^ב נשארה אנונימית ולא הצליחה במיוחד. עיצובה של ה-MKS מוחצן לעומת זה של ה-LS (לא שזה אתגר קשה במיוחד) אך עם זאת עדיין נראה סולידי ונושא ניחוח לקסוסי. ל-MKS (המבוססת על הפורד 500) מנוע V8 בנפח 4.4 ליטר המפיק 315 כ^ס, גיר אוטומטי בן שישה הילוכים והנעה כפולה. כמקובל במכוניות תצוגה, זוכה ה-MKS לפנסי LED קדמיים, גג זכוכית וחישוקים גדולי קוטר – ^20 במקרה דנן. לא ידוע מי מפריטים אלו יזכה לפאר גם את הדגם הסדרתי, שיוצג ב-2007; מה שבטוח הוא שכדי להצליח הפעם, לינקולן תצטרך להעיז הרבה יותר מאשר עם ה-LS.