ראלי ליסבון-דאקאר 2007, יום 14, סנגל • ספיישל: 225 ק^מ • מרחק כולל: 576 ק^מ ביום הלפני-אחרון של ראלי ליסבון-דאקאר התווסף עוד שם לרשימת הרוגי הראלי – והפעם לא בשל תאונה. אופנוען צרפתי בן 42, אריק אוביז'ו, שהיתה זו השתתפותו השישית בדאקאר, חש ברע לאחר שסיים את הסטייג' היומי, התמוטט ונפטר, כתוצאה מהתקפת-לב. 50 איש מצאו את מותם במירוצי הדאקאר עד עתה, מחציתם מתחרים. פולקסווגן בינתיים זכתה בעוד נצחון מורלי כאשר שלושת המקומות הראשונים בספיישל נכבשו על-ידי נהגיה (לפי הסדר: סיינז, דה-ויליירס, סוזה). למעשה כל נהגי פולקסווגן הרשמיים, כולל מילר שסיים שישי את הספיישל אחרי אל-עטייה וגורדון, הקדימו את צוותי מיצובישי. בין אלו היה אלפאנד (מקום 7) המהיר ביותר, והוא הצליח לצמצם חזרה את הפער לפטרהנסל (עשירי היום) לכ-7 דקות. זה כנראה כבר לא יעזור לו כי מחר נותר רק ספיישל קצרצר וסמלי, ואם הפאג'רו-אבולושן של פטרהנסל לא יחליט לבצע חרקירי דווקא ביום האחרון, הרי שמנצח מהדורות 2004 ו-2005 של הדאקאר יוסיף עוד גביע לארון העמוס (תזכורת: פטרהנסל גם הצליח לזכות 6 פעמים בקטגוריית האופנועים לפני שעבר לארבעה גלגלים). אפשר בהחלט להניח כי מחר יעשו אנשי פולקסווגן הכל ו'יתאבדו על המסלול' כדי למנוע ממיצובישי נצחון-סטייג' גם ביום הסיום של הראלי. דירוג מצטבר 1. פטרהנסל (מיצובישי) 2. אלפאנד (מיצובישי), 7:16+ ד' 3. שלסר (באגי שלסר), 1.36:24+ ש' 4. אל-עטייה (ב.מ.וו), 2.03:16 ש' 5. מילר (פולקסווגן), 2.11:28+ ש' 6. מסואוקה (מיצובישי), 2.45:31 ש' 7. סוזה (פולקסווגן), 5.13:22+ ש' 8. גורדון ('האמר'), 7.06:51+ ש' 9. סיינז (פולקסווגן), 7.28:53+ ש' 10. הנרארד (באגי פולקסווגן), 8.29:27+ ש'