אם סתם סיאט לאון FR לא עושה לכם את זה, יש פתרון. ההאצ'בק החביבה הזו זוכה לטיפול מסדנת JE בגרמניה, שמתמחה בסיאטים. JE מציעה לכם להעלות את הספק מנוע ה-TFSI מ-200 ל-244 כ"ס, ואת המומנט מ-28.6 ל-36.2 קג"מ. גרסת הדיזל של הלאון FR לא מקופחת, ועבורה מוצעת העלאת הספק מ-170 ל-193 כ"ס. המומנט עולה גם הוא, כמובן, מ-35.7 ל-41.8 קג"מ. אבל כל זה לא שווה הרבה, כמו שכולנו יודעים, אם לא רואים מבחוץ שעשינו משהו למכונית. חישוקי "19 הם התחלה טובה, כמו גם הנמכת מתלים של 35 מ"מ. קליפרים חדשים עם ארבע בוכנות שאפשר לראו דרך החישוקים בטח לא מזיקים. פגוש חדש עם כונסי-אוויר ענקיים תמיד טוב לבריאות. יש עוד נגיעות פה-ושם לקבלת המראה הנכון. לא מספיק? כאופציה אפשר לבחור בדלתות-מספריים מתרוממות, שאולי כבר חוצה את הקו מ"מספיק" ל"יותר מדי"...