לצד הגרסה הספורטיבית של ה-IS, עליה כתבנו כבר לפני מספר חודשים, הציגה לקסוס גרסה חדשה של ה-LF-A, מכונית הספורט-קונספט שהוצגה לראשונה בדטרויט לפני שנתיים. העיצוב עבר עדכון והוא כולל שלל בליטות ושקעים וכונסים דרמטיים למראה – ויעילות אוירודינמית משופרת. המפרט הטכני מדבר על מנוע V10 (כמו באקורה ASC...) בנפח ^מתחת ל-5.0 ל'^ המותקן מלפנים אך מאחורי ציר הגלגלים הקדמיים, לחלוקת משקל אופטימלית; המנוע מפיק ^יותר מ-500 כ^ס^ ומניע – כמובן – את הגלגלים האחוריים. הרדיאטורים ותיבת ההילוכים מותקנים מאחור, שוב למען חלוקת-משקל מאוזנת. ה-LF-A המקורית היתה מכונית-קונספט טהורה; הגרסה הנוכחית, אומרים אנשי לקסוס, קרובה הרבה יותר למשהו שיכול להגיע לשוק. השאלה, כמובן, היא האם השוק מעוניין במכונית-ספורט של מותג לקסוס... עוד נספר כי ה-LF-A מתגלגלת על חישוקי ^20 עם צמיגי 265/35 מלפנים ו-305/30 מאחור, בסיס הגלגלים הוא 2.60 מ', האורך הכללי 4.46 מ', הרוחב 1.90 מ' והגובה 1.22 מ'. לקסוס טוענת למהירות מירבית של כ-320 קמ^ש.