המרדף אחרי תדמית ידידותית לסביבה נוגס בכל חלקה טובה. ה-FT-HS של טויוטה, קופה-קונספט בעלת קווים זויתיים ואגרסיביים, מציעה ביצועים שתואמים את המראה הקרבי שלה, אך עושה זאת בסיוע יחידת-כוח היברידית – כמו זו שטויוטה כבר משתמשת בה ב-GS450h של מותג-היוקרה לקסוס. המכונית תוכננה במרכז העיצוב של טויטה בקליפורניה, קאלטי, כשהמטרה היתה להציג תכנית אפשרית למכונית-ספורט אמיתית – כמותה אין לטויוטה מאז הופסק ייצור הסופרה ב-1997. 400 כ"ס והנעה אחורית היו הגדרות-היסוד הראשונות. ה-FT-HS היא אמנם קונספט בלבד ולא יודעת לנסוע, אך היא תוכננה לקבל לחיקה את יחידת הכוח ההיברידית המוזכרת לעיל אשר כוללת מנוע בנזין 3.5 ל' V6 בעל 292 כ"ס, ומנוע חשמלי עם תפוקה מירבית של כמעט 200 כ"ס (אם כי לא ניתן לחבר את שני הערכים הללו, אשר מתקבלים בתחומי פעולה שונים לגמרי). אנשי טויוטה מאמינים כי בעתיד לא ניתן יהיה עוד להשתמש במנועים קונבנציונליים להשגת ביצועי-על, וכי הנעה היברידית היא הפתרון. פרט מעניין במכונית התצוגה הוא הגג, שחלקו העליון ניתן לקיפול ולהנחה מעל על המושב האחורי (הכל חשמלי, כמובן), כדי לקבל חוויית אוויר-פתוח – אבל לשני נוסעים בלבד.