הטנדר של איסוזו הוא להיט המכירות הנוכחי בקטגורית הטנדרים בישראל. אלא שמתקפת דגמים חדשים וחזקים משמעותית מבעבר מאיימים לאחרונה על מעמדו. התשובה של איסוזו היא דו-ראשית – חיזוק משמעותי של מנוע ה-3.0 ל' המוכר שקיבל הזרקת מסילה משותפת ותחילת יבוא מנוע ה-2.5 ל', שקיבל גם הוא מערכת הזנת דלק חדשה ששיפרה משמעותית את הספקו, ואף מאפשרת לו לעמוד בתקן יורו4. הטנדר החדש יגיע במגוון גרסאות, עם הנעה כפולה או אחורית ותא נהג בודד או כפול ועם צמד המנועים האמור, בהספק של 136 כ^ס למנוע הקטן ו-163 כ^ס למנוע הגדול יותר. גם התיבה האוטומטית חדשה, אם כי היא עדיין מציעה ארבעה הילוכים בלבד. הדי-מקס החדש יוצע במגוון רמות גימור החל מפשוטות המיועדות לאנשי העבודה ועד למפוארות יותר (כולל, למשל, ציפוי עור למוט ההילוכים) ללקוחות שרוצים יותר גם בזמן העבודה. מחיר הגרסה הבסיסית יעמוד על 140,000 ש^ח, בעוד היקרות חוצות את קו ה-200,000 ש^ח. שיווק הדי-מקס המשודרג מתחיל בימים אלו.