דודג' תציג בתערוכת דטרויט גרסה מעודכנת של הוויפר המוכרת. עיקר השינוי הוא במנוע משופר ששונה בשיתוף עם מקלארן ועומד בתקני זיהום האוויר המחמירים של קליפורניה. מנוע האלומיניום נשאר בתצורת V10, אך נפחו הוגדל במעט ל-8.4 ל' (במקום 8.3 ל') והוא עבר שינויים רבים בהם, שסתומים שונים ותזמון שסתומים משתנה (VVT), משאבת שמן גדולה יותר המשתמשת בטכנולוגיה מדגמי המרוץ של הוויפר כדי לשפר את לחץ השמן בסל^ד גבוה ובפניות חדות ויש גם מערכת פליטה חדשה. לאחר כל אלו מספק המנוע 600 כ^ס, 94 כ^ס יותר מהדגם הקודם ו-77.5 קג^מ, שיפור פחות משמעותי, של כחמישה קג^מ. כדי להעביר את הכוח הרב משתמשת בדודג' במצמד כפול דיסקיות (הדור הקודם הסתפק באחת) ובתיבת הילוכים בעלת שישה יחסי העברה שהתארכו בעשרה אחוזים בהשוואה לדור הקודם. הוויפר מגיעה מעמידה ל-60 מייל בפחות מארבע שניות (כמו הדגם הקודם) כאשר על העצירה אחראיים בלמים מבית ברמבו עם דיסקים בקוטר 355 מ^מ שמסוגלים להביא את הוויפר מ-60 מייל לעמידה במרחק של 30.3 מ' בלבד. בנוסף נוכל לציין שינויים בכיול המתלים, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, חישוקי ^18 מלפנים ו-^19 מאחור ועוד. הוויפר תוצע בגרסאות רודסטר וקופה שעברו שינויי עיצוב לא גדולים – תוספת פתחים במכסה המנוע (טוב לקירור וגם למראה אגרסיבי), שינויים בגריל בספוילר האחורי (בקופה) ועוד. אם תהיתם אז גם הפנים שונה ויוצע במבחר צבעים, כאשר השינוי המעניין הוא ספידומטר חדש עם מד מהירות עד 220 מייל לשעה (כ-350 קמ^ש) ודוושות מתכוונות. אם אתם רוצים לרכוש את הוויפר החדשה, חפשו אותה בארה^ב, כבר בקיץ הקרוב.