חברת פורשה שיחררה היום פרטים מלאים ורשמיים של ה-911 טארגה, אחת מהגרסאות המסורתיות של הדגם. ייחודה של הטארגה ביחס לגרסאות הרגילות הוא בגג השמש הגדול (חצי מטר) שנפתח בשבע שניות, ובפורשה מציינים כי הגג קל יותר מקודמו ב-1.9 קילוגרם. גם החלון האחורי שונה משאר דגמי ה-911 כאשר הוא ניתן לפתיחה ומאפשר גישה נוחה לתא המטען המציע 230 ל' כאשר המושבים (הזערוריים) מאחור מקופלים. בנוסף חלקה האחורי של ה-Targa רחב יותר ב-44 מ^מ, בדומה לגסאות ההנעה הכפולה האחרות של ה-911. הטארגה מוצעת בשתי גרסאות – טארגה 4 ו- 4S, שתיהן, כפי שמרמז השם, בעלות הנעה כפולה בלבד. כמו בגרסאות הקאררה כפולות ההנעה, גם כאן העברת הכוח לפנים/אחור משתנה לפי הצורך, כאשר בכל מקרה יש עדיפות לגלגלים האחוריים (95-60% מהכוח מועבר לגלגלים האחוריים). גם המנועים לא השתנו ביחס לקאררה: הטארגה הבסיסית מצוידת במנוע בנפח 3.6 ל' המספק 325 כ^ס ומומנט של 37.7 קג^מ. 100 קמ^ש מושגים ב-5.3 ש' בדרך למהירות מרבית של 280 קמ^ש. גרסת ה-S החזקה יותר משודכת למנוע 3.8 ל' המספק 355 כ^ס ו-40.8 קג^מ. כאן, 100 קמ^ש מוצגים על הסקאלה לאחר 4.9 ש', כאשר המהירות המרבית עומדת על 288 קמ^ש. שני המנועים מוצעים עם תיבה ידנית בעלת שישה יחסי העברה או עם תיבה אוטומטית-טיפטרוניק בעלת חמישה יחסי העברה. כמו תמיד, הסוכנות המקומית של פורשה בישראל תשמח להביא לכם את שתי הגרסאות, אם תוכלו לשלם עליהן.