כל שאנו יודעים על המכונית שהאיור שלה מופיע כאן הוא שמדובר במותג בריטי חדש המכונה Arash, ובמכונית הנקראת AF10. לא צריך להיות בעל חוש בלשי מפותח כדי להסיק שמדובר בעוד פרוייקט מטעם היזם הבריטי ממוצא איראני אראש פארבוד, מי שעמד מאחורי הפארבוד GTS. פארבוד הנ"ל הוא צעיר ממשפחה, איך לומר, מבוססת, שהחליט לבנות מכונית-על משל עצמו לאחר שנסיונותיו לרכוש פרארי אנזו נדחו בנימוס על-ידי המפעל. התוצאה היתה ה-GTS שהושקה כאבטיפוס ב-2004: קופה מבוססת על מנוע אודי V6 שהוגדל מ-2.8 ל-2.96 ל' וקיבל צמד מגדשי טורבו. בינתיים עבר הפרוייקט לבעלות אחרת, אם כי פארבוד שומר על קשר והשם המקורי של המותג נותר על כנו. ה-GTS נמצאת בשלבי הכנה סופיים לייצור סדרתי, שאמור להתחיל עוד הקיץ, אבל עם מנועי פורד V6 בנפח 3.0 ל' במקום האודי, משיקולי זמינות ומחיר. הגרסה הבסיסית הבלתי-מוגדשת מפיקה 275 כ"ס, ואם רוצים יותר מוסיפים מגדש-על ועוד 100 כ"ס. ועכשיו אנו מתבשרים כי מותג חדש ומכונית חדשה עומדים לצוץ, בתערוכת לונדון הקרובה. ממעט המידע שפורסם עולה כי ה-AF10 תהיה יקרה משמעותית מה-GTS – משהו כמו 170,000 ליש"ט בבריטניה – ותתבסס על מנוע קורבט Z06 בנפח 7.0 ל', עם 550 כ"ס. המהירות המירבית אמורה להיות מעל 320 קמ"ש. זה כל מה שאנחנו יודעים. היתר זה ניחוש: מבט באיור מגלה צללית עם דמיון חשוד לאנזו. היתכן שהחבר פארבוד עדיין נוטר טינה לפרארי ורוצה להכניס להם איזה קטנה מתחת לחגורה? בעוד שלושה שבועות נדע, מן הסתם.