עול כבד מוטל על כתפיה של הגרנדה-פונטו – להציל את החברה מפשיטת רגל. אחרי רומן קצר ולא מוצלח עם GM מוצאת את עצמה פיאט כיום במצב לא נעים (גם אם לא חדש לה לחלוטין), בה עתידה תלוי בהצלחת מכונית הסופרמיני החדשה שלה. על החשיבות של הגרנדה-פונטו לפיאט אפשר היה ללמוד גם מבלי לפתוח את מדורי הכלכלה – כל המי ומי בקונצרן פיאט התייצבו להשקות ולתערוכות במטרה למשוך תשומת לב ולזכות בהתייחסות מצד אמצעי התקשורת, החל מנשיא פיאט ועד מיכאל שומאכר (פרארי שייכת, כידוע, לפיאט). עכשיו זוכה הגרנדה-פונטו להכרה מצד העיתונות בגרמניה, שם זכתה בתואר "הגה הזהב" למכונית הקומפקטית מטעם השבועון "בילד" שעורך את התחרות זו השנה השלושים. בדרך אל התואר הקדימה הפונטו-גרנדה, בין השאר, את הקליאו C והיאריס החדשה – שתי יריבות מהותיות שהוצגו במקביל אליה. האם תצליח הגרנדה-פונטו להציל את פיאט בעולם? ימים יגידו. אנחנו מחכים לתחילת היבוא לישראל כדי לראות אם זו המכונית שתעצור את התדרדרות המכירות של הסניף המקומי.