ה-FINE-X היא מכונית תצוגה המשתמשת בהנעה היברידית המשלבת תא דלק (הצורך מימן) ומנוע חשמלי. אלו מספקים יכולת תאוצה טובה יותר מהנעה היברידית ^רגילה^, לפי טויוטה, אם כי זו לא סיפקה נתוני תאוצה או הספק. ההנעה וההיגוי מתבצעים בכל ארבעת הגלגלים אך בכל גלגל בנפרד, וכך מקבל לרכב יכולת תמרון מדהימה - ביצוע פניית פרסה ^על המקום^. במטרה לעזור לנהג לבצע תמרונים אלו קיימת תצוגה המראה את המתרחש מחוץ לרכב. טויוטה טוענים למרחב פנים גדול במיוחד לארבעה נוסעים. למרות ממד אורך קצר של 386 ס^מ, הקרוב לזה של היאריס, המרחב הפנימי קרוב יותר לזה הקיים באוונסיס. הרוחב עומד על 175 ס^מ והגובה הינו 155 ס^מ. המושבים הקדמיים יכולים לבצע פניה של 90 מעלות כלפי חוץ ומאפשרים בכך כניסה ויציאה קלים במיוחד דרך דלתות ענקיות בשני צדי הרכב הנפתחות כלפי מעלה. אפשרות זו נוחה במיוחד לאנשים מוגבלי יכולת תנועה. איך אומרים סגווי ביפנית? ה-I-SWING הינו רכב תצוגה המיועד לאדם אחד. לפי טויוטה החיבור לכלי הרכב דומה לחיבור לפריט לבוש. חלקו החיצוני רך ומכוסה בבד במטרה לא להזיק לאנשים ברחוב בעת מגע בהם. מידותיו קטנות במיוחד, אורכו נע בין 98.5 ס^מ ועד 125 ס^מ, תלוי במספר הגלגלים המניעים, רוחבו 80 ס^מ, גובהו משתנה בהתאם למהירות הנסיעה ונע בין 180-170 ס^מ. כאשר נוסעים ב- I-SWINGברחוב עמוס, הוא מונע רק בשני גלגלים, ומסוגל לנוע במהירות הליכה במטרה לאפשר לבעליו לנהל שיחה עם הולך רגל. כאשר רוצים לנוע מהר יותר, נוסף גלגל להנעה. השליטה מתבצעת באמצעות סטיק ודוושות, כאשר בפניה מגיב הרכב למשקלו של הנהג, כמו בסקי. ה- I-SWINGשומר מידע על המשתמשים בו וצורת הנהיגה וההעדפות שלהם במטרה להיות כלי תחבורה אישי טוב יותר. חברת טויוטה לא פרסמה נתוני הספק או מהירות מרבית. עם זאת ברור שההנעה תהיה ידידותית לסביבה, תא דלק או חשמל. יש לציין כי לא מדובר בכלי רכב לכביש, אלא באמצעי תחבורה אישי שינוע במהירויות נמוכות יחסית, בדומה לסגווי. בין שאר החידושים נמצא האסטימה קונספט היבריד - מיניוואן גדול לשבעה נוסעים בעל הנעה כפולה. בנוסף מציגה טויוטה רכב תצוגה בשם FSC שהוא מעין קרוסאובר אשר עליו לא נמסרו פרטים, ודיסקוטק נייד בשם bB – שילוב של מכונית ומועדון לילה.