תערוכת פרנקפורט נפתחה היום לעיתונאים, והסנונית הראשונה עליה אנו מדווחים לכם היא גרסת קופה-קונספט ל-Z4. בהודעה לעיתונות מדברת ב.מ.וו בעיקר על העיצוב של הקופה הקטנה החדשה שלה, ומבחינתנו – בצדק מוחלט: המכונית פשוט נראית נהדר, במיוחד עם חישוקי ה-^19 שממלאים את בתי הגלגלים. גרסת הקופה של ה-Z4 ממשיכה את מוטיב ^משטחי הלהבה^ העכשווי (והשנוי במחלוקת) של ב.מ.וו, כשהתוצאה – לטעמנו, על כל פנים – עובדת מצויין. ב.מ.וו מדברת על מוטיבים עיצוביים של מכוניות-ספורט קלסיות, ויש בזה משהו: במיוחד הזנב והגג, עם הפס השקוע העובר לאורכו. מבחינה מכנית אין הרבה הבדלים בין הקופה לרודסטר. הוספת הגג תרמה כמובן להקשחת המרכב, ומן הסתם תתרום להתנהגות כביש מדוייקת וחדה יותר; יחס ההעברה הסופי קוצר לעומת הרודסטר, כדי לשפר את התגובות והתאוצות, אך פרט לכך אין הבדלים. מכונית התצוגה מצויידת המנוע ה-3.0 ^ואלווטרוניק^ המוכר, ועימו היא מאיצה מ-0 ל-100 קמ^ש בתוך 5.7 שניות בלבד. ההודעה לעיתונות לא מזכירה כלל את נושא הייצור הסדרתי, אבל המכונית שתרד מפס הייצור בשנה הבאה לא תהיה שונה מהותית מדגם הקונספט המוצג בפרנקפורט. סביר להניח שחישוקי ה-^19 לא יהיו במפרט התקני (אם כי מן הסתם יוצעו כאופציה), אך פרט לכך – קבלו את ה-Z4 קופה החדשה.