תצלומי ריגול אלו, שצולמו בזמן ניסויים בנורבורגרינג, מציגים – תחת הסוואה, כרגיל – את המיניואן החדש של פורד, גרסת הייצור של דגם-הקונספט SAV שהוצג בתערוכת ז'נבה האחרונה. השם בו בחרה פורד הוא D-מקס, כהמשך ל-C-מקס שהוא גרסת-מיניואן לפוקוס; נשקלת האפשרות להשתמש בכינוי ^מונדאו D-מקס^. לא ברור איך יסתדר השם הזה עם הטנדר של איסוזו, שנמכר בשווקים רבים – כמו אצלנו – עם אותו שם. המיניואן החדש מיועד כנראה להצגה בתערוכת פרנקפורט הקרובה, ויתכן כי לא יחליף את המיניואן הנוכחי של פורד, הגאלאקסי, אלא ישתלב בין המונדאו לגאלאקסי. הוא יתבסס על פלטפורמה קיימת של פורד, המשמשת דגמים אמריקניים – פורד פיוז'ן, מרקורי מילאן ולינקולן זפיר – שתשמש גם את הדור הבא של המונדיאו והמאזדה6. מדובר בפלטפורמה גמישה שעשוייה לשמש מגוון רחב של דגמים בקונצרן פורד – הדורות החדשים של וולוו S60/V70/S80, לנד-רובר פרילנדר ועוד. ה-D-מקס יוצע בגרסאות חמישה ושבעה מושבים, וכמוקבל יציע אפשרויות מגוונות לסידור וקיפול המושבים. מדובר על שימוש במנועי וולוו בנפחי 2.4 ו-2.5 ל', וטורבו-דיזלים מהדור העדכני של פורד – 2.0 ל' ו-2.7 ל' V6 כפי שמותקן בדגמי יגואר.