בז'נבה לפני כחצי שנה הציגה פיז'ו את ה-407 קופה ^פרולוג^. ספק קונספט, ספק גרסה מוכנה לייצור של ה-407 קופה. כעת, לאחר שינויים מעטים ביותר, מוצגת גרסת הייצור בפירוט רב יותר, וגם הפעם בפרולוג – לקראת ההשקה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר. ה-407 קופה נהנית משלושה מנועים בשלב זה, הקטן בהיצע הוא 2.2 ליטר 16 שס' המספק 160 כ^ס ו-22.4 קג^מ, הגדול הוא ה-2.9 ליטר 24 שס' בעל 210 כ^ס ו-29.6 קג^מ. שני המנועים הופיעו ב-407 מרגע הצגתה, אך גרסת הקופה היא הראשונה להציע גם את מנוע הטווין-טורבו-דיזל בנפח 2.7 ליטר המוכר מה-607. זהו מנוע 24 שס' המספק 205 כ^ס ו-44.9 קג^מ, והוא מוצע, כמו מנועי הבנזין, בצירוף עם תיבה בת 6 הילוכים. בדיזל היא אוטומטית, בבנזין הקטן היא ידנית, ובבנזין הגדול אפשר לבחור אחת משתיהן. נתוני הביצועים של מנוע ה-2.2 ליטר הם 9.2 שניות ל-100 קמ^ש ו-222 קמ^ש מרביים. מנוע ה-2.9 ליטר מאיץ ל-100 קמ^ש ב-8.4 שניות ועד ל-243 קמ^ש מרביים בתיבה ידנית, נתוני האוטומטית 8.7 ו-235 בהתאמה. נתוני מנוע הדיזל הם 8.5 שניות ו-230 קמ^ש בהתאמה. הקופה מספקת מרחב מחייה לארבעה, אורכה 481.5 ס^מ, רוחבה 187 ס^מ וגובהה 140 ס^מ. סרחי העודף מלפנים ומאחור ארוכים משל גרסת הסדאן ואורכם 108 ו-101 ס^מ בהתאמה. תנוחת הנהיגה נמוכה ב-2 ס^מ ומרוחקת בס^מ אחד ביחס לגרסת הסדאן, בכדי לתת לנהיגה בה תחושת קופה אמיתית, כך פיז'ו. קשיחות הפיתול של השלדה מוגברת, מרכז הכובד מונמך ב-2.5 ס^מ ומפשק הגלגלים מורחב בכ-2 ס^מ מלפנים ו-4.5 ס^מ מאחור ביחס לסדאן. שינויים למתלים כגון קפיצים מקוצרים, מוט פיתול בקוטר גדול יותר ובולמים בעלי יכולת כיוון ^ספורט^ בדגמי ה-V6 אמורים לשפר את התנהגות הכביש. המכונית משופעת באביזרי בטיחות כגון 7 כריות אוויר, בקרת משיכה ואחיזה, פנסי קסנון עוקבי סיבוב ושלל מערכות נוספות.